Anonym bruker Skrevet 20. mai 2009 #1 Skrevet 20. mai 2009 Klør det masse når man har små hermorider??
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2009 #2 Skrevet 20. mai 2009 Har du små hemorrider? Klør det? I så fall: ja.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2009 #3 Skrevet 20. mai 2009 Kan ikke se no hemorider, men er litt rød der bak. Klør litt ja, nesten som det kiler bak, men bare på ene siden av åpningen hvis du skjønner. Har prøvd alkos anal, men bare ett par ganger, burde vel prøve å følge det opp med å smøre morgen og kveld. Ble bare plutselig bekymret for om det kunne være småmark. Men da skal det jo klø mest om natten ikke om dagen. Huff huff.. Bare litt små bekymra her, siden jeg aldri har hatt hemorider..
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2009 #4 Skrevet 20. mai 2009 Prøv zinksalve. Sjansen for at det bare er vanlig sårhet er rimelig stor. Hender jeg får det, senest i forrige uke faktisk. Kan komme når jeg har mensen, er litt rar i magen, hard i magen, eller av andre ting jeg ikke får med meg. Ikke noe å bry seg om hvis det ikke vedvarer. Prøv med zinksalve, la det gå en dag eller et døgn og se hvordan det går Lykke til da.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2009 #5 Skrevet 20. mai 2009 Ja det kan godt hende. Har hatt det ett par uker nå, men rives sikkert litt opp siden jeg er litt hard og løs i magen annen hver gang. Skal prøve zink salve ja, tusen takk for at du svarte meg:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå