Gå til innhold

Sen 3D ultralyd. Noen med erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ringte inn og ville bestille time for ultralyd, men damen sa at siden jeg er i uke 33 naar jeg kunne faa time kunne de ikke garantere at de kunne se noe. Noen som har dratt sent og har noen tips? Jeg har veldig lyst til aa dra, men det er jo litt dumt aa betale 1200 kr for aa se rompa bare. Ble litt lei meg:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var i uke 32-34 sist gang , og vi fikk sett ansiktet til jenta vår vi :-)

Skrevet

å jeg har lyst til å dra en gang til, var der litt tidlig jeg.

nå er jeg jo 7 mnd så det er jo seint!!!!

Skrevet

Paa majorstuaklinikken sa de at det var best for uke 30. Jeg synes kanskje det er verd de pengene bare for aa faa en ca vekt og saann paa baby. Saa blir vi helt sikere paa at det er en gutt, og at han har det bra... Litt teit men, saann er det naa.

Skrevet

Hei!!!

3D ultralyd anbefales fra uke 26 til 34 fikk vi beskjed om. Jeg kan absolutt anbefale å gå inn på kvinnedoktor.no. Legen som foretar undersøkelsen er spesialist innenfor området, utrolig flink. De hører til i Tønsberg forresten.

For 3D ultralyd hos kvinnedoktor får du 50 min undersøkelse, en DVD med bilder av babyen, samt en video med musikk. Alt dette for kr 900.

Vi var der i uke 32. Gikk greit, men ville ikke ventet for lenge. Det er lettere å få fine bilder når babyen er mindre og har bedre plass inne i magen. Vi var iallefall fornøyd med bildene...rørende!!!

Tvi Tvi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...