Gå til innhold

min siste dag i 1.tri =)


Anbefalte innlegg

Skrevet

ikke knirkefritt men endeli 2.tri neste. fikk høre hjertelyden for første gang hos legen også i dag, 11+6. :) :) :)

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh det hørtes koslig ut :)

Håper alt går bra da : D

 

Lykketil :D

Skrevet

Da er vi likt, du og jeg ;)

Skrevet

kor arti:)

din første? d blir vår første:)

Skrevet

Min andre :)

 

Skrevet

Gratulerer med at du er over første trimester, det er så deilig å komme til 2 tri, det letteste trimesteret, kos deg og nyt svangerskapet - jeg kommer etter om en 5-6 ukers tid, hehe =)

 

Er bare 6+6 i dag jeg da...

 

Klem fra

Skrevet

takker:)

gleder me til å kjenne første sparket og få vite kjønnet på babyn vår:)

alle sier d blir ei jente som har klora se fast inni der:) he he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...