mammas skatter <3 Skrevet 20. mai 2009 #1 Skrevet 20. mai 2009 ikke knirkefritt men endeli 2.tri neste. fikk høre hjertelyden for første gang hos legen også i dag, 11+6. :)
annkarinognurke09 Skrevet 20. mai 2009 #2 Skrevet 20. mai 2009 Åh det hørtes koslig ut Håper alt går bra da : D Lykketil
mammas skatter <3 Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 20. mai 2009 kor arti:) din første? d blir vår første:)
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 20. mai 2009 #6 Skrevet 20. mai 2009 Gratulerer med at du er over første trimester, det er så deilig å komme til 2 tri, det letteste trimesteret, kos deg og nyt svangerskapet - jeg kommer etter om en 5-6 ukers tid, hehe =) Er bare 6+6 i dag jeg da... Klem fra
mammas skatter <3 Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 20. mai 2009 takker:) gleder me til å kjenne første sparket og få vite kjønnet på babyn vår:) alle sier d blir ei jente som har klora se fast inni der:) he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå