Gå til innhold

Hei, hvor dårlig er det med 5 delte egg??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg satte inn to 5 delte egg idag.Sitter her og trøstespiser.bare lyst å høre solskinnshistorier nå.

Det var et 4delt et også, men de syntes visst det så rart ut og kastet det vel..... denne karusellen er sannelig ikke lett...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ifølge klinikken jeg går på deler ofte eggene seg litt ujevnt og det er helt vanlig. For eksempel da jeg satte inn egg i mars, var det syvdelt da jeg snakket med de på telefonen, men da jeg kom dit senere samme dag hadde det blitt åtte-delt. Eggene deler seg visst ikke helt jevnt men gjerne litt stykkevis og delt. Så det er nok ingen grunn til uro :) Tvi tvi!

Skrevet

hmmm ja men nå er jo dette på dag 2, da er vel delingen litt for rask lurer jeg....

Skrevet

Tror det er individuelt hvor raskt eggene deler seg også, har hørt om flere som har satt inn 8 delte egg 2 dager etter uttak.

Skrevet

Da jeg satte inn et åttedelt egg var det etter tre dager (pga helg imellom). Nå prøver jeg visst det stikk motatte - inn med egg som enda ikke hadde delt seg fordi det ble satt inn et drøyt døgn etter uttak (kun ett som ble befrukta så de satte det inn igjen med en gang). Ikke optimalt akkurat, er litt deppa...

Skrevet

Ja vi blir får opp og nedturer i dette ivf kjøret, men vi får ruge så godt vi kan, jeg har hørt ei som satte inn å dag en, og hun ble gravid:) Dette ble gjort på en klinikk i Danmark... hvilke rd er du?

Skrevet

Hei, vil bare ønske deg lykke til i rugetida. 5 delte er sikkert like greit som 4 delte, en kan aldri spå resultatet uansett.... Jeg skal på uttak tirsdag og innsett torsdag så vi følger hverandre ganske tett igjen.

Skrevet

Hei Søskenhåp for Edvart, ja vi er igang igjen.Jeg er ikke så opptatt av symtomer denne gangen merker jeg. det blir vel sånn etter flere innsett.. Ble litt skuffa da begge eggene mine var 5 delte. Hadde bare 7 egg denne gangen, mot 13 forrige gang.

Bare 4 ble befrukta og av de var det et som ikke utviklet seg, et rart 4 delt og to fine femdelte. Jeg fikk svar inne på snart gravid forum at noen hadde fryst ned et femdelt egg på riksen, og da ble jeg litt mer posetiv.Lykke til på egguttak, du har vel mange gode egg som vanlig tenker jeg;)

Skrevet

Så overskriften og måtte svare med en liten solskinnshistorie. Satt inn 5-delt egg i høst. Resultat: skal på svangerskapskurs på Riksen i morgen, ettersom fødselen nærmer seg...;-) Masse lykke til til dere alle jenter!

Skrevet

så godt å høre, lykke til med kurs og fødsel;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...