Anonym bruker Skrevet 20. mai 2009 #1 Skrevet 20. mai 2009 er på besøk fra barn i magen:) har en vordende pappa her som lurer på om noen har ærfaring på dette feltet?
lille sprelle Skrevet 20. mai 2009 #2 Skrevet 20. mai 2009 Ehhh - hva er en tråkkemaskin? Det går fint å bruke barnesete i traktor dersom det er plass til det
respektatauten Skrevet 20. mai 2009 #3 Skrevet 20. mai 2009 det er maskinene skisenterene bruker til å preparere løyper og traseer:) de har ekstra sete, men vet ikke om bilsetene er for store... dette blir jo en stund til, men han gleder seg slik:)
Puddingmama Skrevet 24. mai 2009 #4 Skrevet 24. mai 2009 Jeg er ganske sikker på at du kan få det til, kjenner mange som har festa bilsete i traktor på ymse kreative vis.. Men, når det kommer til sikkerheten så ville jeg vært veeldig skeptisk. En venn av meg rulla nettopp med traktor (heldigvis uten å ha med barn) og det var bare uflaks og ikke noe egentlig risikofylt kjøring. Tror ikke det hadde gått bra med barn i den traktoren...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå