lille_prinsesse Skrevet 20. mai 2009 #1 Skrevet 20. mai 2009 Jeg finner ikke bruksanvisningen min og jeg lurer på hvordan man får høre lyden på datan??
PogT med septemberprins :o) Skrevet 20. mai 2009 #2 Skrevet 20. mai 2009 plugg ledningen som er med inn i pcens lydinngang og i angel sounden, trykk så start - tilbehør - underholdning - lydinnspilling, og ta opp. Var slik jeg gjorde det, og var enkelt og greit, litt verre var det å få den over på mobilen, da filen først måtte konverteres.
lille_prinsesse Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. mai 2009 Takk for svar:) Jeg klarte det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå