Gå til innhold

Reise med syk baby

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en liten en på 7 måneder. Hun ble syk på søndag med feber rundt 39 grader og tett i brystet. Kusinen ble syk like etter et besøk her før helgen så det er nok der det kommer fra. Kusinen har nok plukket opp et virus i barnehagen. Jenten min er ikke så interessert i annen mat, men spiser bittelitt fruktmos og drikker ofte mm. Hun ser nå ut til å være litt i bedring for hun er i bedre humør når hun er våken (hun sover mye nå som hun er syk).

Vi har lenge planlagt å dra på besøk til foreldrene mine nå fra onsdagskvelden til tirsdag morgen. De bort tre timer unna med bil. Tanten min som jeg har et godt forhold til skal også komme på besøk og hun har gledet seg veldig mye til å se jenten min (og jeg har kjempelyst til å treffe tanten min). Hun bor i utlandet og er ikke så ofte i Norge og er her nå på forretningsreise. Hun må dermed reise igjen lørdag morgen.

Har kjempelyst til å reise og tenker at det er det samme for datteren min om hun er syk her eller der, Kommer til å utsette turen til torsdagskvelden eller fredag morgen slik at hun kanskje er bedre. Problemet er at det er tre timer avgårde. Antar hun kommer til å sove mesteparten av veien, men en reise oppleves vel litt slitsom for en liten en som er syk.

Hva hadde dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare å dra det!! HUn sitter jo i bilstolen og slapper av like godt som hun slapper av hjemme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...