Gå til innhold

Noen som har 4 år i mellom barna her? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan dere fortelle litt om hvordan det gikk? Sjalusi og slikt.

Hvordan er egentlig en fireåring? Er de trassete? Gråter de og sånt? Hehe.

Spør så teite spørsmål fordi jeg rett og slett ikke aner hvordan barn på den alderen er. Tenkte nemlig å starte prøvingen til høsten, og hvis alt klaffer vil storesøster være 4 når babyen kommer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg har 3,5 år mellom mine,så det er jo ikke så langt unna.

Vi hadde ikke noe sjalusi her når minstemann kom. men vi var veldig på det at ikke størstemann skulle ta hensyn til babyen hele tiden. Skulle ikke trenge å være stille når babyen sov ol.

Da vi kom hjem fra sykehuset og besøket skulle komme var det storebror som skulle få vise frem lillebror. vi var kanskje litt strenge med de som skulle komme og sa at sånn og sånn skal det være,men jeg var livredd for å gjøre eldstemann lei seg....

samtidig hadde jeg eldstemann hjemme de første dagene etter at vi kom hjem for at han kunne bli kjent med den nye. babyer sover jo mye den første tiden,så da har du tid til å kose masse med eldste.

pass på å snakke masse med jenta di om hvordan ting kan bli ol,barn skjønner veldig mye.

og en liten gave er jo koselig å gi til storesøster når babyen blir født. kanskje noe hun har ønsket seg i lange tider.

lykke til! :)

Skrevet

Takk for fint svar. :)

Dette var gode råd jeg kommer til å ta med meg videre. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...