Gå til innhold

noen som har erfaring med modningsakupunktur her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg fikk anbefalt å begynne med modningsakupunktur av kiropraktoren min i dag, noen som har erfaring med det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg fikk modings akkupunktur ved sist svangerskap, fikk det på tirsdag og fødte natt til lørdag, men om det var pga akkupunkturen eller pga alt det andre jeg gjorde rei på hest, kjørte båt i bølger, sex, aromaterapi, lakserolje.......

Eller om det var fordi babyen faktisk var klar til å komme akkurat da, det vet jeg jo ikke.....

Skrevet

jeg har gått til modningsakupunktur siden uke 36, å er nå 6 dager på overtid, kan ikke si jeg er så fornøyd!!men er moden da ifølge legen på sykehuset...men hva hjelper det når jeg fortsatt sitter her med stor mage!!!

Skrevet

Hei! jeg tok modningsakupunktur fra uke 35... fødte på menstermin, dagen før UL termin. Men det tok 24 timer fra første rie til han var ute... da jeg kom på sykehuset etter 8 timer rier med 5 min mellomrom og 1 min varighet hadde jeg 2-3 cm åpning...

Kommer nok til og prøve det neste gang også...er jo verdt et forsøk :)

Skrevet

jeg har hatt noen behandlinger, nå er jeg 38+4, fikk de første modningsnålene satt da jeg var 35+5 (begynte såvidt da) har vel hatt behandling ca 1 gang i uka, planen har vert å ha behandling opptil to ganger i uken, men har vert andre ting som har kommet i veien, så har vel hatt 4 behandlinger tror jeg- skal ha en til før fødselen i neste uke (blir igangsatt) og på den neste behandlingen skulle hun sette strøm på nålene (forsterke effekten)

Har trua på at åpningsfasen av fødselen vil gå lettere kjappere/mindre smertefullt-- har iallefall trua på at det vil være positivt for fødselen

Skrevet

Jeg gikk to til tre dager i uken de siste 4 ukene før UL-termin, og 4 ganger i uken etter. Resultat: Fattigere lommebok! Fødselen startet etter stripping 7. dagen etter termin, og man måtte til med drypp etterhvert pga for dårlig progresjon (mangelfull åpning) etter mange timer med kraftige rier.

Jeg kommer med andre ord ikke til å kaste bort tusenvis av kroner denne gangen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...