Gjest Skrevet 20. mai 2009 #1 Skrevet 20. mai 2009 og som har utreise rundt termin... Hva gjør dere? Min skal reise 5 dager før min termin:( Han har selfølgelig krav på 14 dager fri da,men dette er uten lønn.Og det har vi ikke råd til med stort hus og billån.. Er selfølgelig en mulighet for at jeg føder før og da er ikke dette noe problem,men har ikke lyst han skal være på jobb mens jeg føder.Dette skjedde sist gang,og jeg har styrtfødsler så tør ikke være her alene med to små og 20 min. kjøring til sykehuset når det hele starter.. Andre i samme situasjon?? Hvordan gjør dere det??
Misti Skrevet 20. mai 2009 #2 Skrevet 20. mai 2009 Har ikke mann som jobber sånn men det eneste jeg har hørt er fri. kan ta fri 14 dager før og etter.. eller søke om fri.. Er nok ikke så lett og få det til med lønn,..
MÅNS m/lilleMarius Skrevet 20. mai 2009 #3 Skrevet 20. mai 2009 min mann jobber 1uke i nord og fikk permisjon med lønn da jeg var 8 dager etter termin og han skulle reise.. Junior kom 18dager etter termin så han hadde faktisk rukket 1uke på jobb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå