Gå til innhold

Anonymforumet her på dib


Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser dere og svarer bare på de innleggene som er nye eller blar dere lengre bakover?

Jeg gidder bare å lese overskriftene på førstesiden siden det hele tiden kommer nye innlegg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjør nok som deg er jeg redd. En sjelden gang blar jeg bakover, hvis jeg kjeder meg og har lest det som var interessant på førstesiden... men sjelden jeg svarer på innlegg som har havnet lenger bak.

Skrevet

Samme gjelder her. Stort sett leser jeg bare de på første side, hvis ikke det var noen innlegg jeg har svart på som har kommet på side 2, som jeg lurer på om det har kommet flere svar og tilbakemeldinger på. Men stor sett går det bare i side1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...