Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

- gjøre i stand til babyen? Feks:

- vaske klær/ utstyr- og legge de på plass i skap/ kommode.

- sette fram vugge/ seng

osv....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klær,ferdig vasket og strøket er nå i boks. Vasket bilsetet har jeg gjort,senga står klar på barnerommet,må bare flytte den opp på vårt soverom. Begynt å pakke fødebag også jeg da,har en sånn rar følelse på at han kommer før termin,så greit å ha ting litt i orden. Uke 33 her...hehe:-) Kall meg gjerne gærn!

Skrevet

Vasket klær gjorde jeg ikke før rundt uke 37-38. Satt opp sengen rundt uke 38, men la ikke på sengetøy før vi kom hjem med babyen. Syns det ville bli så støvete om det lå i mange uker, spesielt sengetøyet, så ventet heller litt ekstra :-)

Skrevet

Hei! :-)

Jeg har vel begynt å vasket klær og lagt dei på plass fra uke 36 og utover, og barnesengen og sengeklær har jeg brukt å ordne ca uke 37 - 38, og da lagt over et stort hånkle slik at det ikke har blitt støvete!

Det samme med vogna lagt/hengt over et stort laken/hånkle slik at det ikke har blitt støvete før vi skulle legge babyen ned i der! :-)

Gleder meg til å kunne bgynne for alvor å stelle til, en spennende og spesiell tid! :-)

Lykke til med fødselen! :-)

Skrevet

3 uker før termin tok vi oss av det meste, tror jeg. Denne gangen må vi starte før, og har vel bestemt at rommet skal gjøres helt klart i juni. Der skal alt stå klart, men sengen skal settes opp inne hos oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...