Gå til innhold

Hvis ein brukar bunad, skal man da kunne ta seg frihetar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser i Se og Hør bilde av Celina Middelfart og hennars Bø stakk, fra Telemark måtte det jo presiserast i teksten hehe.

Ho har eit skjerf i halsen, det er greit med det men ein knyter det ikkje slik som ho har gjort det. Ho har ikkje halsring og beltespennen sitter heilt på skeiva.......

Merkar at eg blir litt irritert eg, bunad er ikkje eit plagg ein endrar på på den måte som ho har gjort her. Det er heilt vesentlige ting som manglar, slik som halsringen og det skjerfet passa ikkje inn i den forma ho bruka det...... Ho burde heller invistere i eit skikkelig silke tørkle og lære seg å knyte det rett.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, er det virkelig mulig å irritere seg over slikt?

Skrevet

Hehe, alt en skal bry seg med

Skrevet

Bunader endres jo hele tiden, nytt design på sølvet bla, og man oppfordres jo til å bruke arvesølv selv om det ikke er tradisjonelt sett korrekt til bunaden. Jeg må konkludere med at jeg ikke bryr meg :)

Skrevet

Ja det er faktisk mulig og grunnen er at det er ei drakt med tradisjonar som eg meiner ein ikkje skal "tulle" med, det ser faktisk heilt på tyne ut!! Ikkje fint i det heile tatt, og for å ta den enda lengere så skal ikkje ugifte damer ha tre søljer på bunaden, kun halsring og ei slølje til, den siste store får dei når dei giftar seg, det er tradisjonen men du ser mange konfirmantar med tre søljer på alle tre variantane av bunadar frå Telemark. Det er kun Telemark bunadar eg snakkar om her for det er dei eg kan noko om.

Skal me "sprite" opp eit så tradisjonelt plagg som ein bunad og bryte med tradisjonane??

Skrevet

Eg bryr meg faktisk fint lite om eg betalar for handleposen uansett summen eg handlar for. Betalar eg for fire og brukar tre så tar eg med meg den siste posen heim.

Syns faktisk det er viktigare at ein tar vare på tradisjonar som bunad er enn å tenke på at ein burde FÅ posen fordi ein handlar mykje.

Og til Teline, bunadar endrar seg det er eg med på, men det som er basic for ein bunad endrar seg ikkje, og slike endringar som ho hadde gjort 17.mai var ikkje noko ein verken kan eller burde videre føre. Det bringer skam over heile plagget!!! Bær det slik det skal eller la være

Skrevet

Jeg kan ingenting om Telemarkbunader, men det jeg syns så litt teit ut var 17.mai-sløyfa. Den er vel strengt tatt overflødig på en bunad;)

Skrevet

Den oversåg eg totalt for eg klara ikkje å la være å kikke på kor slurvete skjorta blei i halsen uten halsring og detta skjerfet ut på sida....... Hadde ho hatt jakke eller cape så er det greit med sløyfe der, men eg brukar lite 17.mai sløyfer uansett eg da....

Skrevet

hmm... Synes det er TEIT å lese Se&Hør jeg.

Har alltid lurt på hvorfor folk egentlig gjør det. Kanskje noen her kan forklare meg det?

Skrevet

Eg syns det er en ting når de gjør noe "feil" med bunaden som du skriver her å ha ting på skjeiva og sann.

Men synes det er noe helt annet når folk mener at en må bruke alt som hører til bunaden. F.eks skaut på min bunad- hvis noen hadde tvinga meg til å bruke det hadde jeg heller gått uten.......

Skrevet

Ein kan bruke hodeplagg her også og etter gammal skikk så var det ein måte å vise status på, jo fleire tørkle i halsen og på hode jo bedre råd. Slik er det ikkje lengere da. Men når ein først skal ha noko i halsen så burde ein følge det som hører til og halsring på skjorta er da vesentlig!!

Eg krever ikkje at alle skal bruke alt som hører til ein bunad men at ein brukar bunaden sin slik den skal brukast og ikkje ha eit chifonn, el korleis det skrivast, tørkle i halsen som er knytt på sida og henger utanfor og ingen halsring som holder skjorta sammen......

Og ja eg kjøper og leser Se og Hør, eg leser det på do!! Eg kan sitta der lenge nokon gonger grunna mage problemer så da er det greit med noko å bedrive tida med.

Skrevet

Er enig med mammsen jeg da. Ikke har jeg sett Celina sin bunad og hvordan hun har båret den. Men i prinsippet bør man holde seg til det som er "reglene" for den bestemte bunaden. Man mikser og trikser ikke med en så tradisjonsbundet festbekledning.

Skrevet

Bunadene ville vel kanskje aldri oppstått dersom ikke folk hadde vært kreative og latt seg inspirere av bla utenlandske trender.

Så mitt synspunkt er: la folk gjøre som de vil, så lenge det ikke er til skade for noen. Er ikke sunt å legge seg opp i hva andre gjør eller hvordan de går kledd.

Hadde derimot nålen på sølja gått gjennom halspulsåren ville jeg reagert

Skrevet

Miks og triks i vei!

Tror ikke alle kledde seg helt likt i gamledager heller!

Lenge leve kreativiteten ;)

Skrevet

Jeg dauer, snakk om bunadspoliti!!!!

Herlighet, det er da for pokker meg ikke opp til deg å bestemme hvordan andre skal bære sin bunad. Bunad er et plagg som alt annet. Om folk går med så så mange søljer og halstørkleet på hodet er ikke din business. Live with it!

Når jeg snakker om bæreposer, er jo det noe som påvirker meg direkte. Det påvirker ikke deg direkte hvordan Celina Middelfart bærer den bunaden. Den er stygg uansett;o)

Skrevet

Bunad er ikkje eit plagg som alt anna!! Det er ikkje noko du går med hver dag, det er eit festplagg og eit tradisjons plagg. Og eg har ikkje sagt at det er opp til meg å bestemme korleis andre skal bruke sin bunad, det eg seier er at det er enkelte reglar når det kjem til bruk av bunad og dei er så grunnleggans at skal ein bære bunad så bær bunaden slik den skal vera. Det er det samma som samene sin drakt som kromprinsen bar feil, er det teit at nokon sa det til han da?? Det er ein tradisjon som ein må holde på og ikkje blande alt anna inn i.

Og korleis Celina Middelfart bærer bunaden sin kan da du ikkje vita om påvirkar meg direkte eller ikkje!! Det påvirkar meg i stor grad sida ho ikkje klarer å respektere måten ein brukar eit slikt plagg på, og ja eg har faktisk også "rett" på å bære ein Vest-/Øst- eller beltestakk frå Telemark sida eg er født og oppvokst i Telemark og bur der enda. Så det påvirkar meg i stor grad!! I større grad enn ein bærepose på Rema.

Om den er sygg eller fin spiller ingen rolle, den skal bærast slik den skal vera og ikkje med andre innspill som ikkje henger på greip på ein bunad.

Skrevet

Snakk om posepoliti!!!!!!!!!!!!!! det er det du er, ein bærepose er ikkje nokon tradisjon ein burde ta var på..........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...