*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 20. mai 2009 #1 Skrevet 20. mai 2009 alt fint med den lille som har snudd seg med hodet ned (30+6 i dag). Hodet var nesten festet, men forstod det slik at hodet ikke er stort nok enda. Det var dog ikke så mye de klarte å bevege det. Jeg fikk beskjed om at jeg må være forberedt på at alt fra sist, kan komme til å gjenta seg. Legen mente det var svært sannsynlig at jeg kom til å føde rundt uke 35 igjen. Kjenner panikken tar meg da. Har plutselig ikke så lenge igjen... Så nå må jeg forsøke å få på plass det som skal til den lille kommer. Dvs gjøre i stand sengen, vaske dyner, hente frem vognen og bilstolen og få sett over klær (vaske det som trengs) fra sist. Og så bør jeg vel kanskje pakke det aller mest nødvendige så det er klart, for fikk beskjed om at dette kan gå veldig fort denne gang- siden det gikk fort sist. Føler nå at dette kan skje når som helst (selv om vi håper at hun holder seg inne lengst mulig). Tenk om hun blir inne til termin? Da kommer jeg til å få noen laaaange siste uker, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå