Treningsmamma har født ♥ Skrevet 20. mai 2009 #1 Skrevet 20. mai 2009 Stakkar gutten min føltes så varm i dag og mor tok temp- 39,5. Burde jeg gi stikkpille- er ikke så glad i disse tablettene jeg. Allmennetilstanden er ellers bra- han både spiser og drikker til mors glede Men han er blank i øynene stakkar.
therehag Skrevet 20. mai 2009 #2 Skrevet 20. mai 2009 jenta mi hadde nettopp samme temp, og fikk beskjed om å gi stikkpille av legen... god bedring:)
Gjest Skrevet 20. mai 2009 #3 Skrevet 20. mai 2009 Sønnen min på 8mnd hadde like høy feber i forrige uke, da fikk han en stikkpille ja, og en lunken klut på panna - fikk han ligge og kose seg i bare bleia på lammeskinnet.. Tok ikke lange tida før tempen var nede til normalt igjen:)
Dossa :) Skrevet 20. mai 2009 #4 Skrevet 20. mai 2009 Jeg holder med de andre her, gi han en stikkpille. Det ville jeg ha gjort, alt for å unngå feberkrampe som kan oppstå. Opplevde det med sønnen min, ikke noe jeg vil at andre skal oppleve. Så jeg gir pille når tempen viser over 38,5. God bedring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå