Musemor med tre søte små Skrevet 20. mai 2009 #1 Skrevet 20. mai 2009 Han har diare, ekstrem bleieutslett med enkelte væskende sår. Har hatt noen "syrebleier" ;-( Har kjøpt inn biola med blåbær, farris, eplejuice, potetmel, yoghurt, kjeks og nye barneDVD'er. Salve har vi. Er det noe jeg har glemt nå???
Gjest Skrevet 20. mai 2009 #2 Skrevet 20. mai 2009 Åh huff, stakar liten... Har du nok bleier i tillegg så berger dere nok:) Han har jo deg, og det er uansett viktigst for lille:) God tørking, gjerne lufttørking mellom hver runde, smøring og omsorg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå