Axelia Skrevet 20. mai 2009 #1 Skrevet 20. mai 2009 Dere som venter feriepenger fra Nav for 12 uker i slutten av Mai - har dere motatt pengene ? Jeg fikk penger av Nav i går,men siden jeg også er i permisjon vet jeg ikke hvilken penger jeg har fått.Lønnslipp kommer alltid noen dager etter pengene er på konto. Jeg får vanligvis penger den 20 av Nav og trodde at denne mnd ville jeg få permisjonspenger som normalt + en utbetaling rundt 30 Mai av feriepenger. Summen jeg mottok i går var som den skulle være på en "vanlig" utbetaling,men så er det noen smarte sjeler på anonymforumet som påstår at feriepengene HAR kommet.I det tilfelle har jeg fått altfor lite hvis det er permisjonspenger+feriepenger ,evt altfor mye hvis dette kun er feriepengene..... Noen som vet ?
Elviraen Skrevet 20. mai 2009 #2 Skrevet 20. mai 2009 I utgangspunktet skal feriepenger av foreldrepenger komme sist i måneden, det vil si at det mest sannsynligvis er de "vanlige" foreldrepengene du har fått, og at feriepengene dine vil komme i månedsskifte. mvh saksbehandler i NAV.
Axelia Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. mai 2009 Jeg vil nok også tro det er sånn Så dere har faktisk en utbetaling av feriepenger i slutten av denne mnd? Er jo mange som skal ha en liten slant:) Tusen takk for svar Briane
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå