Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som venter feriepenger fra Nav for 12 uker i slutten av Mai - har dere motatt pengene ?

Jeg fikk penger av Nav i går,men siden jeg også er i permisjon vet jeg ikke hvilken penger jeg har fått.Lønnslipp kommer alltid noen dager etter pengene er på konto.

Jeg får vanligvis penger den 20 av Nav og trodde at denne mnd ville jeg få permisjonspenger som normalt + en utbetaling rundt 30 Mai av feriepenger.

Summen jeg mottok i går var som den skulle være på en "vanlig" utbetaling,men så er det noen smarte sjeler på anonymforumet som påstår at feriepengene HAR kommet.I det tilfelle har jeg fått altfor lite hvis det er permisjonspenger+feriepenger ,evt altfor mye hvis dette kun er feriepengene.....

 

Noen som vet ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Feriepengene er kommet, jeg har fått hele 200 kr i feriepenger for sykemelding i fjor, men jeg har ikke fått inn svangerskapspengene mine

Skrevet

Oj oj, da har du jo en hel formue å bruke i sommer da jo :P

Hmm, men det var snodig altså... lurer fælt på hva jeg har fått nå.

Jeg mottar også svangerskapspenger (Ergo ikke foreldrepenger - mange som missforstår dette) ... og det pleier og komme den 20.

Hvilken dato har du på pengene dine ?

Skrevet

mellom 20 og 25 bruker de å komme, men mannen min som får attføring får også barnetilsyn og pendler penger, og de skal komme 20 men er ikke kommet....så jeg skjønner ikke helt hva de roter med og bhg skal betales i dag og jeg har 200 kr hehe for så heldig er jeg....kan hende at pengene er kjørt i dag men da får vi de vell ikke inn før i ettermiddag eller fredagen....hvis ikke er det jo bare å ringe nav å høre hva det er du har fått

 

Skrevet

jeg går og venter på de,men snakka me nav i går å de sa at de blir kjørt i slutten av neste uke..men det er forskjellig fra kontor til kontor...

Skrevet

Det er forvaltningskontoret for NAV i hver enkelt fylke som utbetaler foreldrepenger og svangerskapspenger. Foreldrepengene skal være tilgjengelig på konto innen den 30. hver mnd. Vanligvis begynner kontoret utbetalingen den 20.

 

Når det gjelder feriepenger av fjordårets foreldrepenger eller sykepenger så kjøres denne utbetalinga som en egen kontoføring. Denne er det NAV sentralt som tar og går automatisk. Feriepengene beregnes utifra registrerte utbetalinger for 2008. Denne utbetalingen kjøres fra NAV´s konto helt i slutten av mai. De fleste mottar feriepengene senest 30 mai.

Det er ikke sikkert at du får en egen utbetalingslipp som viser hvor mye du får i feriepenger men sjekk kontoen din slik at du er sikker på at pengene er kommet.

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...