meandmylittle Skrevet 20. mai 2009 #1 Skrevet 20. mai 2009 ....vært på den siste UL og så stor lillegutt har blitt!!! Alt så bra ut,bittelitt liten av vekst,men så absolutt innenfor normalen. 2kg veier han nå i uke 33:-)Ble litt redd der må jeg innrømme,men legen forsikret meg om at det ikke var noe å bekymre seg over. Men var visst liten selv da jeg ble født, 3000g,så går vel kanskje i arv det her da. Ja,da er det bare å ruge videre noen uker til da jenter:-)
Gjest Sauen er fødeklar! Skrevet 20. mai 2009 #2 Skrevet 20. mai 2009 Så kjekt da=) 2 kg i uke 33 er ikke noe å tenke på, jenta vår var 2,3 kg når hun ble født i uke 39. Babyen i magen ble estimert til 2,5 kilo i uke 37... Jeg går til oppfølging pga vekstavvik da :-) Og de sier jo at 2 kg er "den magiske grensen" der alt pleier å gå rimelig fint. Dessuten har du vel tenkt å vente noen uker til=) Lykke til med de siste ukene i svangerskapet!
meandmylittle Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. mai 2009 Ja,da skal jeg ikke bekymre meg vettu:-) Skal på en ny kontroll om 4 uker pga vekstavvik jeg også,men hele min familie på min mors side var små og det samme gjelder gubben. Regner jo med at han legger på seg litt til da,og håpe på at han venter med sin ankomst,ihvertfall en månedstid til :-) Lykke til du også!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå