prebs Skrevet 20. mai 2009 #26 Skrevet 20. mai 2009 Jo, men du kan ikke regne på en generell statistikk over navn. Da vil jo Anne være det mest brukte jentenavnet i dag, men en Anne i barnehagen nå ville jo nærmest vekke oppsikt. Jeg står for det jeg sa, men presiserer: Elise er det mest brukte navnet (av de tre) på jenter som blir født nå.
1+1=2+1+x Skrevet 20. mai 2009 #27 Skrevet 20. mai 2009 Elise Marte Kristina liker jeg ikke noe særlig
Gjest Skrevet 20. mai 2009 #28 Skrevet 20. mai 2009 Jeg tror egentlig det blir Kristina. Liker selv egentlig best Elise, men mannen syns det er fjollete. Marte heter naboen, og det er et handicap for meg. Takk for mange forslag, men det var ingen som får bli med videre på lista:)
Ranveig R Skrevet 20. mai 2009 #29 Skrevet 20. mai 2009 Kristina eller Marte. Synest (som ei anna over her) at Elise er lii "veikt". Intetsigende på ein måte. Kristina og Marte har meir karakter. Er for øvrig glad for å sjå andre som ikkje likar å "dolle opp" navna med "unødvendige" bokstavar. Kristina er SÅ mykje penare enn Christina, Marte er mykje penare enn Marthe ) Ellers likar eg godt Ingeborg og Ingrid.
Gjest Skrevet 20. mai 2009 #30 Skrevet 20. mai 2009 Alle er fine, og jeg ville rangert dem i den rekkefølgen du har dem.
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 20. mai 2009 #32 Skrevet 20. mai 2009 Helt klart Elise,siden det er ene navnet til datteren min;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå