Gå til innhold

Hvor mye liv kjenner dere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ca i uke 16-17 og 3.gangs foedende, men jeg syns ikke at jeg kjenner saa mye liv.. Burde jeg bekymre meg?? Skal til UL neste uke - haaper det gaar bra...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt minimalt. Har kjent noe som med litt godvilje kan være bevegelser kanskje ti ganger totalt, og er 21+1. I uke sytten hadde jeg ikke kjent noe som helst.

Førstegangs og med forliggende placenta, og frosken har det fint.

Skrevet

ikke bekymr deg.. jeg kjente liv i uke 14 så var det slutt, kom tilbake i uke 17+ men jeg bestilte meg en ul bare for og se at han levde der inne og det er penger jeg kunne ha spart vis jeg bare slappet av lit mere...

Det går så bra... nå er jeg i uke 24-25 trur jeg og her er det en aktiv unge i magen....

Lykke til går nok kjempe bra...

Skrevet

Jeg har kjent liv i flere uker, er i uke 20 nå. Kjenner daglige bevegelser, men kraftige er de ikke ennå. Får inntrykk av at det kanskje ikke er så vanlig, spesielt siden jeg er førstegangs. Vil ikke tro at du skal bekymre deg, men om du vil, kan du jo stikke innom legen så han får lyttet med doppleren sin (er det doppler det heter?)?

Skrevet

Eller, det er jo ikke alle som hører hjertet så tidlig heller.

Men det går nok fint på ul skal du se:-) Lykke til!

Skrevet

Takk for svar jenter, jeg tror ikke det hjelper noe saerlig aa gaa til legen min. Hennes doppler er saa gammelt at hun ikke bruker aa hoere noe foer etter uke 20.. Tror bare jeg faar anta at alt er bra og haape paa aa faa det bekreftet neste fredag paa UL...

Skrevet

Er nå 19+6 og kjenner mye liv. Ser det til og med utenpå magen. Begynte å kjenne tydelig liv i begynnelsen av uke 18, før det kjente jeg noe, men var ikke sikker på om det var liv eller luftbobler i tarmene:p

Jeg har ikke foranliggende morkake ifølge jordmor, så hun sa at det var ikke så rart hvis jeg kjente mye liv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...