annkarinognurke09 Skrevet 20. mai 2009 #1 Skrevet 20. mai 2009 Jeg er gravid i 9 uke og 5 dager Har termin den 20 desember, etter jeg var hos legen den 12.05 å da var jeg 8 uker på vei. men har ikke fått sånn spessiell mmage enda, men hvis jeg ligger på ryggen å bøyer ryggen så vidt opp så ser jeg at det blir en kul, men ikke ellers, noen som vet hva det kan være? Er litt bekymra, men jeg har liksom alltid hatt litt mage men aldri vært overvektig, er bare kraftig i bein bygginga, på kontraollen hos legen veide jeg 63 kilo Noen som kan svare ? så jeg slipper å tenke på det, er første gangen min
mammas skatter <3 Skrevet 20. mai 2009 #2 Skrevet 20. mai 2009 hei. e e 11+6 i dag(termin 5.des) men har egentli ikke fått noe mage enda, bare oppblåst og at det inni magen har blitt litt skyvd oppover. mitt første svangerskap. når e ligg kan e kjenne at d har blitt hardere under navlen rett over skambenet som de kaller d...... og at d e litt trangt/ubehageli å bruke belte å stramme bukser når e spesielt sitter. e har mage fra før og litt overvektig
annkarinognurke09 Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. mai 2009 Tusen takk for svar : ) Jeg klarer ikke å bruke olabukser lenger for det strammer for mye Og på 17.mai så hadde jeg nudnad å den stramma en del.. men er vel sånn at ikke alle får mage så fort som andre?
The Bad Gal Skrevet 20. mai 2009 #4 Skrevet 20. mai 2009 sånn foruten å være oppblåst, så er det ikke normalt for førstegangs å få mage tidlig. Livmora har enda ikke vokst over skambenet, så derfor er det helt naturlig at du ikke har noen kul på magen din enda:-) La jeg godviljen til hadde jeg bittelitt mage da jeg var 15 uker sist gang...
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 20. mai 2009 #5 Skrevet 20. mai 2009 Mange førstegangsfødende som ikke får mage før de er rundt 15-20 uker på vei - det er så individuelt. Jeg begynte å få mage første gang når jeg var ca 14 uker på vei, nå er jeg andregangs og da kommer magen mye fortere, denne gangen begynte magen å komme i uke 5/6. Høyden har også en del å si - jeg er ganske liten av vekst, ca 160 cm høy og da kommer magen fortere til syne enn en som er ca 180 cm høy... Ikke bekymre deg du - magen kommer etterhvert til både glede og skuffelse, hehe, bare vent til du får så stor mage at du ikke greier å knyte skolissene dine, eller få på deg sko, eller klippe tåneglene, eller intimbarbering, hehe - det er mange hindringer etterhvert, så kos deg nå før magen kommer, nyt graviditeten og slapp av - magen kommer garantert etterhvert!!! Lykke til =) Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå