*Fødeklar med en pike i magen* Skrevet 20. mai 2009 #1 Skrevet 20. mai 2009 Når er man det? Jeg føler meg så veeeldig fødeklar og har fem uker igjen til terminen, men fastlegen min var ganske enig i at det ikke virker som om jeg kommer til å gå helt til termin da babyen er ganske stor, har ligget med hodet ned siden uke 16 og har festet seg godt ned i bekkenet. Jeg husker så lite i fra første svangerskap at jeg klarer ikke svare på det selv da jeg har glemt mesteparten. Jeg har masse kynnere nesten hele dagen, babyen begynner å bli roligere i magen, og jeg er FULL av energi hele tiden. Føler at jeg kan gjøre alt jeg måtte ønske. Men etter boken, hvor mange uker er man på vei når man er fødeklar, og hvor mange uker er man på vei når man regnes som høygravid?
Gjest Sauen er fødeklar! Skrevet 20. mai 2009 #2 Skrevet 20. mai 2009 Høygravid når man har 40 dager igjen (tror det er en BIM-greie) Fødeklar når man har 21 dager igjen (da regnes ikke babyen lenger som prematur om den blir født) Ifølge se og hør: høygravid når man er over halvveis=P
*Fødeklar med en pike i magen* Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. mai 2009 Hehe, ja da er jeg høygravid og om ikke så lenge fødeklar vartfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå