Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen,

Testet positivt i dag, utrolig nok tre dager før jeg skulle hatt mensen. Den var tydelig og klar, men jeg venter litt med den ville jubelen før jeg iallefall er over helgen. Er det ikke sånn at mange mister helt helt i starten og at de derfor ikke vet om det fordi de likevel skulle hatt mensen? Synd da, at teknologien er kommet så langt at vi vet at vi er gravide så tidlig i forløpet..... Jeg krysser fingrene!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med pos test! Krysser fingrene for at alt går bra:)

Skrevet

Gratulerer!!! Jeg også testet positivt ca 4-5 dager før IKM (dag 24 av syklusen), i dag er jeg 6+6 men fortsatt en lang vei igjen til 2 trimester =) Lykke til med svangerskapet, håper det vil gå bra!!!

 

Klem fra

 

Skrevet

Gratulerer sååå masssse :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...