LillyLilly Skrevet 20. mai 2009 #1 Skrevet 20. mai 2009 Ser på Dr. Phil og kan ikke for alt i verden noen klarer å få 14 barn på 2 ganger!!!! Må nesten si at denne dama ikke er helt 100%!!!!
Himmel og hav Skrevet 20. mai 2009 #2 Skrevet 20. mai 2009 Hun har 14 barn, men har hatt mer enn to svangerskap. Hun har ett sett åttlinger, et tvillingpar og resten kom en og en. men tanken på 14 barn skremmer vannet av meg, og Nadya Suleman slår meg som litt "enkel"...
LillyLilly Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. mai 2009 Det jeg så var at hun hadde sekslinger og så åttlinger!! Kan jo seff hende jeg har missforstått!! Men det er nå likevel altfor mange unger for en person!!!!!! Hun var jo helt alene!!!
lengter daler ned i skjul... Skrevet 20. mai 2009 #4 Skrevet 20. mai 2009 det var ikke sekslinger, det var 8 linger og de seks andre kom ikke samtidig. men veldig mange barn uansett da, hehe!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 20. mai 2009 #5 Skrevet 20. mai 2009 http://www.side2.no/livsstil/article2530650.ece Virker jo som om at hun har først 6linger, så 8linger. etter den artikkelen.. Men, leste på et annet nettsted at hun har barn i alderen 2-7. Og at en stund etter fødselen fikk hennes 2 barn på 6 og 7 være med på sykehuset. Vet ikke helt jeg, hva som stemmer akkurat... Men, sykt?? Ja, det er det. Men, han legen har jo blitt/skal bli gransket og risikerer å miste legelisensen. I tillegg er 3 barn av de førstefødte spesielle behov.. Jeg syns det bare er tragisk jeg.. Glad i barna er hun nok, og alt det der - men.. åååh... 14barn? Huff..
therehag Skrevet 20. mai 2009 #6 Skrevet 20. mai 2009 hun har 4 barn med varierende alder, et sett med tvillinger og 8linger;)
Tøysetipp Skrevet 20. mai 2009 #7 Skrevet 20. mai 2009 Det er helt hinsides all fornuft. Barn skal opp og frem her i livet. Noen spytter ut unger i hytt og gevær uten og egneltig tenke hva de har å tilby dem. Det blir jeg rystet av. Lar meg ikke imponere over digre barneflokker og foreldre som får det til og gå rundt. Hva blir kvaliteten? Får håpe hun får rikelig med hjelp og støtte.
Tia med 2 ♀ Skrevet 20. mai 2009 #8 Skrevet 20. mai 2009 Hvis du hadde sett sist program han hadde om henne ville du visst helt klart at ho ikke er 100%. Selv moren hennes sier at hun rett og slett lever i en drømmeverden og hører ikke på fornuft. Da snakket hu hele tiden om alle som hadde tilbudt seg å hjelpe. Problemet er at disse menneskene ofte ønsker å hjelpe når det er babyer og deretter forsvinner. En ting er å ha 8 babyer med masse hjelp men hva når man har 8 viltre 2 åringer (+de andre) og de frivillige er lei og har forsvunnet for å ta seg av sine egene
1+1=2+1+x Skrevet 20. mai 2009 #9 Skrevet 20. mai 2009 mange av våre olderforeldre voks nok opp med 10-15 søsken for ca 100 år siden. Ble folk av dem også!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 20. mai 2009 #10 Skrevet 20. mai 2009 Nå er det forskjell på 100år siden, hvor man bodde i generasjonsbolig, med familie OG naboer rundt til å hjelpe. Hvor det... Var gårder og en helt annen livsstil enn det det er nå. Tidene har forandret seg drastisk, og en gang vil ikke disse frivillige hjelperne være så frivillige mer.. Man kan ikke 10-12år sette sitt eget liv på vent pga en annen nabo/venn ++ Samfunnet er helt annerledes enn det det var før. Folk av ungene ble det såklart. Men, jeg husker hva min mor sa. Som bodde fattig. Med sine 4søsken, mor og far, 2onkler, 3tanter, og besteforeldre + oldemoren sin. Det var trangt og ikke noe levelig i det hele tatt. Og dette var på 1950-1960-tallet. Hun hadde ikke verdens fineste oppvekst hun heller...
1+1=2+1+x Skrevet 20. mai 2009 #11 Skrevet 20. mai 2009 nei, har ikke sett programmet - så kan i grunnen ikke utale meg. Men er stygt redd de fleste her inne kunne blitt stemplet som ikke helt 100 % gjennom media. Se bare på hvordan jentene i "unge mødre" blir harselert med. Moren uttalte seg negativt om datter på TV... hmm. Tenk deg godt om nå. Tror du at du slev kunne gjort det samme? Folk får vel penger for å delta på dr. Phil... Men tror jeg trekker meg fra diskusjonen nå, ettersom om jeg ikke har sett programmet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå