nate83 Skrevet 20. mai 2009 #1 Skrevet 20. mai 2009 Er det flere her som har fått tilbake morgenkvalmen etter uke 30? Jeg har jaggu begynt å spy igjen hver morgen....er i uke 32 nå....
Ca-ma og Chris:) Skrevet 20. mai 2009 #2 Skrevet 20. mai 2009 ja kvalmen kom tilbake ganske nøyaktig i uke 30! hadde da hatt "fri" i 2 uker! Trodde ENDELIG jeg var ferdig med den i uke 28 men søren meg så dukket den opp igjen i uke 30! er nå i uke 34 så har ikke såååå lenge igjen, men håper seriøst at den roer seg igjen!!!!
AdrenaLine Skrevet 20. mai 2009 #3 Skrevet 20. mai 2009 Kvalm, uggen, trett og slapp. Kom omtrent på slaget da jeg gikk inn i uke 30 :S Håpløst. Orker ingenting og må meget mulig sykemelde meg 100%.
Gjest Skrevet 20. mai 2009 #4 Skrevet 20. mai 2009 Kjenner desverre alt for godt til hvordan du har det. Med førstemann spydde jeg fra dag en til og med fødselen. Denne gangen gav spyingen seg noe i uke 23-24, men kvalmen ble hele tiden. Spyingen kom igjen rundt uke 30 desverre, er nå i uke 38... Holder på å gå fra forstanden, men er super taknemlig for de ukene jeg hadde "fri" for oppkast Håper dere klarer å kose dere noe i svangerskapet:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå