Gå til innhold

Kviser....Grr!!Bare meg som er plaget?Hva kan man bruke??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åhh, disse kvisene popper ut, ferdig med to så kommer fire nye og jeg klarer jo ikke å lø være å plukke på de heller. Tåler ikke parfyme så godt. Har noen noe gode råd om hva jeg kan bruke?Kan man bruke Basiron, Skinoren? Tips om en kvisefri hud taes imot med åpne armer:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjempe plaget med kviser denne gangen jeg også :( :( utrolig kjedelig...

Skrevet

har fått litt kviser jeg også! har ikke vert plaget av dette før..

har bare litt i ansiktet men har fått på begge skuldrene!! ikke morro :(

Skrevet

Det viktigste man kan gjøre er å vake huden hver morgen og kveld. Først vasker du en gang for å fjerne talt, forurensing og eventuelt sminge. Så vasker du en gang til for å rene selve huden. Jeg har dermalogica sin spesial cleansing gel. Den er så god synes jeg. Litt dyr men super drøy!

Fuktighetskrem etterpå er også viktig. Tør hud øker talgproduksjonen som igjen tetter porene og gir kvise og prikker.

Peeling 2-3 ganger i uken gjør underverker!

Dette er egentlig ganske enkle råd å følge.

Videre er det jo masse som å drikke mye vann, spise sunt, kutte sukker, brus, få nok mosjon, bruke sminke som er bra for huden (eks mineral make up som faktisk er kjempefin!) osv.

Kviser er noe drit! Var plaget i starten av svagerskapet men er ganske så fornøyd nå!

Vi er alle forskjellige også når det kommer til huden. Prøv dere fram!

Lykke til

Skrevet

Herregud så mange skrive feil! Jaja, tenker at budskapet kom fram likevel =)

Skrevet

Ja,her også bare popper de ut.Verste er når jeg får de rundt munnenAu og æsj.

Er nok lite som hjelper.

Skrevet

Men det er viktig å ikke hoppe fra produkt til produkt! Produktene trenger tid før de virker. 1-2 måneder ca.

Omega 3 skal være bra. Det er bra for beibis i magen og =) Sink, omega 6 og A- vitamin og. A-vitamin skal man IKKE ta for mye av! Lagres i kroppen og kan være svært skadelig på fosteret! Men det går ikke an å få for mye a-vitamin av å spise gullerøtter så der er det jo bare til å kjøre på, fin farge får man oxo =)

Skrevet

jeg har også fått masse kviser!:/ bruker decleor og er veldig fornøyd med de produktene. holder huden i sjakk iallefall:)

Skrevet

Temaet var oppe for en stund siden i BIM, og da var det noen som foreslo å bruke pyrisept-vann etter rensing. Jeg har brukt dette et par uker nå, og synes det hjelper noe. Skader vel i hvert fall ikke å prøve...?

Lykke til :-)

Skrevet

Legger merke til at vi er mange som er plaget med kviser, og at mange av oss venter gutter... kan det være en sammenheng?

Her popper det frem i ansiktet, utrolig irriterende =(

Skrevet

Interessant sammenligning. Skal på ny UL 3. juni, og får kanskje vite kjønnet da. Morsomt å se om det blir gutt :-)

Skrevet

Basiron er ikke anbefalt å bruke når man er gravid! Bare så du vet det :)

Selv bruker jeg vann og pyrisept og det hjelper litt. Ellers får vi bare slite med disse kvisene :)

Skrevet

Jeg venter jente og har mye kviser i fjeset som jeg aldri har pleid å ha. Men oppdaget at solkremen min gjorde det verre. Bruker en krem fra apoteket husker ikke helt navnet men ****Nuit nattkrem for fet/blandingshud. (Grønn tube, grønn flaske med renseskum osv) og samme variant i dagkrem og spesielt nattkremen er effektiv, virker som om den renser huden under natten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...