Gå til innhold

Noen tips til noen fine og gode tvillingvogner? :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ei datter på 3 år hun er utviklingshemmet å er avhengi av vogn fortsatt kan ikke gå eller krabbe. Så, jeg har funnet ut at jeg må ha en tvillingvogn så jeg kan få med meg begge barna når gutten kommer også! Noen som har noen tips til gode tvillingvogner? :) Takk for svar!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vurdert om jeg skal selge Edgen til minsten og kjøpe en Teutonia Team S4. Vendbar sittedel og håndbrems som standard fra i år av.

Skrevet

Noe side på nette jeg kan få sjekket ut denne på ? ;)

Skrevet

teutonia.com :-)

Skrevet

Da er du avhengig av en god, robust og solid vogn så vil anbefale deg å styre unna 3 hjuling og lette vogner..

Vi venter 1 til i august, minstemann blir litt over 2 år når babyen blir født, vi oppsøkte flere butikker og spurte hull i hodet på selgerne..

Vi var først inne på Emmaljunga sin tvilling vogn, men endte opp på Teutonia Team s4 og det var kun fordi denne vogna var på over 50% avslag i butikken.. Syntes denne vogna virka helt kurant for vår bruk..

Dette er 2 vogner jeg vil anbefale..

Men, ville ha tatt med meg 3 åringen og prøvd ut vognene på det viset.. Du skal vel ha vinterposer også i vogna og da er det viktig med plass til begge barna...

Skrevet

Jeg har fått anbefalt tfk twinner twist duo som søskenvogn og tvillingvogn. Den kan du montere en hardbag på mot deg, og eldstedatteren din kan sitte fremover. Den skal være både robust og er vel en av de letteste på markedet. Ikke minst er den liten når du legger den sammen, og såpass smal at den går inn de fleste dører.

Skrevet

finnes det ikke SIMO tvillingvogner lenger????

sambo og x\en hadde det til tvillingene sine, men de er da 9 år nå:)

det var en god å stødig vogn.

Gjest Mylian blir trebarnsmor..
Skrevet

Teutonia Team s4. dritfin, dritgod! skal ha den jegog. jeg kjøper brukt :)

Skrevet

Simo tvilling vogn finnes, men kun på bruktmarkedet.. Simo har sluttet og produsere disse vognene, synd...

Skrevet

Så på denne på nett, å den så utrolig fin ut! Så tror nok vi også går for denne ;-) Gleder meg til å kjøpe vogn!! Tror jeg skal gjøre det når skattepengene kommer,selvom jeg da er ganske kort på vei. er 13 uker idag, så når skattepengene kommer er jeg vel rundt 18 uker :-)

Gjest Mylian blir trebarnsmor..
Skrevet

Jeg er 17 uker og har tenkt å kjøpe når skattepengene kommer jeg også.

Jeg tenkte at jeg ville ha ny vogn først, men så tenkte jeg hvorfor det.. de fleste vogner ser jo nye ut hele livet :)

Den er dritgod å trille!! Skikkelig pluss at du kan snu hele greia også:))Liker å ha barna mot meg jeg..hehe

Skrevet

Har de? På butikken i Bergen har de.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...