Gjest Skrevet 20. mai 2009 #1 Skrevet 20. mai 2009 Jeg har ikke fått ømme bryster enda. Det har hendt noen kvelder at jeg kjenner de er litt ømme, når jeg tar av BH. Men neste morgen er de ikke ømme. Jeg er 6+0 i dag. Noen flere som har det slik? Når fikk dere evt ømme bryster? Er det unormalt å ikke kjenne noe, når en er i uke 6?
Lykkebabis! Skrevet 20. mai 2009 #2 Skrevet 20. mai 2009 6+2 her og helt likt som deg. Lurte på det samme. Virker som "alle" har ømme og større bryster, men jeg er ikke der. Godt å høre du har det likt. Sikkert helt vanlig da.
Gjest Skrevet 20. mai 2009 #3 Skrevet 20. mai 2009 Jeg prøvde å søke rundt på nettet. Det virker som det er helt vanlig at ikke alle får ømme bryster. Jeg føler jeg har fått litt større og tyngre, men ikke ømme. Håper noen kan komme inn hit å fortelle oss at det er helt vanlig (selv om jeg leste om det andre plasser). Lykke til i svangerskapet!
Tweak Skrevet 20. mai 2009 #4 Skrevet 20. mai 2009 Jeg er 6+1 i dag og jeg har kun ømme pupper når jeg dytter på de. Kjenner de ikke ellers og det er heller ikke vondt å ligge på de om jeg ligger på magen. Så jeg driver og dytter på puppene for å få bekreftet at de fremdeles er litt vonde. Ser litt rart ut, he he, så jeg prøver å ikke gjøre det offentlig :-P Har du andre symptomer da? Er vel ganske normalt å ikke kjenne så mye i begynnelsen. Litt urettferdig, synes jeg! Vi er jo GRAVIDE, noe så stort burde jo virkelig merkes skikkelig på kroppen! Men symptomer er visst litt ujevnt fordelt hos oss...
Gjest Skrevet 20. mai 2009 #5 Skrevet 20. mai 2009 Jeg har to barn og jeg har ikke fått ømme bryster før etter fødselen. For meg har det vært mensmurringene og hodepinen. Sånn er vi ulike.
Gjest Skrevet 20. mai 2009 #6 Skrevet 20. mai 2009 Tusen takk for svar! Av symptomer: kvalm, opp på do om natten, tørst, sulten, trøtt. Kjenner litt småstikking i brystene, men som sagt så er de ikke ømme. Kjenner også litt småstikking/strekking i underlivet og har hatt litt mensmurring/smerter. Masse lykke til alle sammen!
The Bad Gal Skrevet 20. mai 2009 #7 Skrevet 20. mai 2009 Er også 6+0 idag, og har ikke ømme pupper. Det tok noen uker før de ble ømme sist, og siden jeg enda ammer jenta mi regner jeg heller ikke med at de skal bli spesielt ømme denne gangen, men vi får se, alt kan skje, og ikke skje, når man er gravid!
Gjest Skrevet 20. mai 2009 #8 Skrevet 20. mai 2009 Jeg har hatt veldig lite ømme pupper i mine svangerskap, men har ammet og hatt nok melk alikevel. I dette svangerskapet kjente jeg ingenting i puppene før ca uke 10, og da bare litt innimellom. Men jeg har synlige blodårer.
Lacey*har fått erta Skrevet 20. mai 2009 #9 Skrevet 20. mai 2009 Hei! Jeg er 11+6 i dag og dette er mitt andre svangerskap. Mine bryster har vokst litt og jeg kan kjenne at de er litt tyngre og pittelitt ømme på kvelden, når jeg tar av bh'n. Ellers merker jeg stort sett lite til de. I forrige svangerskap var det akkurat likt. Så ikke bekymre dere for dette, dere har sikkert andre symptomer som andre igjen ikke har. Og noen er faktisk så heldige at de ikke kjenner noe i det hele tatt!
Helga80 Skrevet 20. mai 2009 #10 Skrevet 20. mai 2009 Jeg hadde skikkelig ømme bryster før ikm, men med ikm kom blødninger og nå vet jeg ikke lenger om jeg er gravid? Tester positivt, men det kan visst henge igjen.. Noen andre som har "mistet" tidlige symptomer, evt merker at det går litt frem og tilbake..?
Isadoramamma Skrevet 20. mai 2009 #11 Skrevet 20. mai 2009 Dette var en av de første tegnene med de to første, men nå med tredjemann er jeg ikke øm i det hele tatt. Men brystene har vokst litt. Tror alle svangerskap er forskjellige:-)
Gjest Skrevet 21. mai 2009 #12 Skrevet 21. mai 2009 Tusen takk for svar! Jeg merker at brystene mine har blitt litt større. Det er en bh som har vært litt stor til meg og den er nå akkurat passe. Ellers merker jeg at de er tyngre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå