VibekeEsp Skrevet 20. mai 2009 #1 Skrevet 20. mai 2009 Jeg gruer meg veldig til fødselen side jeg er førstegangsfødende.....Er det noen som hyar tips til litt modning før fødsel? har hørt at fødselen blir lettere og mindre stressende!? takk
Ooops I did it AGAIN Skrevet 20. mai 2009 #2 Skrevet 20. mai 2009 Man føder ikke av seg selv før man er moden uansett.. Tror ikke fødselen blir noe lettere eller mindre stressende om man begynner å eksperimentere med diverse kjerringråd. Tror faktisk bare man blir mer stresset. Det eneste jeg har skjønt beviselig hjelper er akupunktur for modning og sex... (sæden modner livmortappen) Og det er jo et ganske hyggelig kjerringråd...og man blir jo absolutt ikke stresset av det;)
prinsesse09lillebrøster10 Skrevet 20. mai 2009 #3 Skrevet 20. mai 2009 Stresse minst mulig og nyte tiden (selv 38+6 og er veldig klar for at noe skal skje! så vet det er vanskelig) Bruk kynnerne om du har dem til å trene på fokus på pusting og "åpent bekken" tanker. Det går nok veldig greit! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå