Gå til innhold

Deres mening om dette jenter?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant akkurat ut at samboer har flere profiler på diverse dating/møtesider. Alle utenlandske... han sier at han kun er der for å snakke med folk, jeg fikk se mailene han har sendt og fått, og det var ingen ting flørtete ved dem, kun hvordan står det til, hvordan er det å bo der og der etc?

hadde dere godtatt at samboer hadde slike profiler? jeg fikk en litt ekkelt følelse i magen, men mulig jeg over reagerer... hva synes dere?

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes du skal la tvilen komme ham til gode. Hvis det er slik du sier, så ser det jo ikke noe "farlig" ut..

Skrevet

Hva står det i profilene hans, da? Hvordan henvender han seg til folk der ute? Er det kun damer han snakker med, eller begge kjønn?

For hvis profilen ikke gir uttrykk for å søke etter flørt eller værre, hvis han kommuniserer med begge kjønn, hadde jeg ikke vert bekymra.

Skrevet

takk for svar! det er kun damer han snakker med.. profilen hadde han fra før han møtte meg, så han har hatt den en stund.. han er verdens snilleste, og jeg tror egentlig ikke at han er ute etter noe mer enn å bare skrive, men jeg ble litt overrasket over å finne ut at han hadde sånne profiler ute nå når han ikke lenger er singel.. mulig det er jeg som er overfølsom bare...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...