AnneKristin&gullet i magen Skrevet 20. mai 2009 #1 Skrevet 20. mai 2009 Fant akkurat ut at samboer har flere profiler på diverse dating/møtesider. Alle utenlandske... han sier at han kun er der for å snakke med folk, jeg fikk se mailene han har sendt og fått, og det var ingen ting flørtete ved dem, kun hvordan står det til, hvordan er det å bo der og der etc? hadde dere godtatt at samboer hadde slike profiler? jeg fikk en litt ekkelt følelse i magen, men mulig jeg over reagerer... hva synes dere?
FanteGuri Skrevet 20. mai 2009 #2 Skrevet 20. mai 2009 Synes du skal la tvilen komme ham til gode. Hvis det er slik du sier, så ser det jo ikke noe "farlig" ut..
Gjest Skrevet 20. mai 2009 #3 Skrevet 20. mai 2009 Hva står det i profilene hans, da? Hvordan henvender han seg til folk der ute? Er det kun damer han snakker med, eller begge kjønn? For hvis profilen ikke gir uttrykk for å søke etter flørt eller værre, hvis han kommuniserer med begge kjønn, hadde jeg ikke vert bekymra.
AnneKristin&gullet i magen Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 20. mai 2009 takk for svar! det er kun damer han snakker med.. profilen hadde han fra før han møtte meg, så han har hatt den en stund.. han er verdens snilleste, og jeg tror egentlig ikke at han er ute etter noe mer enn å bare skrive, men jeg ble litt overrasket over å finne ut at han hadde sånne profiler ute nå når han ikke lenger er singel.. mulig det er jeg som er overfølsom bare...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå