neekap Skrevet 20. mai 2009 #1 Skrevet 20. mai 2009 sender/sendte dere babyen tilbake til barnehagen etter å ha vært på 1-års kontrollen? samme dagen altså.. ser for meg at hun kanskje blir litt sliten etter sprøyter, sjekk og alt det som gjøres her.. hvordan gjør/gjorde dere det?
Vinden blåser Skrevet 20. mai 2009 #2 Skrevet 20. mai 2009 ville ikke sendt jenta mi i barnehage etter vaksinen nei.. det kan komme reaksjoner på den som barnehageansatte ikke har bemanning eller tid til å være obs på...
*Rutletutt* Skrevet 20. mai 2009 #3 Skrevet 20. mai 2009 Nå hadde ikke mine begynt i bhg ved1-årskontrollen, men jeg hadde holdt dem hjemme i så fall - vet jo aldri hvilke reaksjoner de kan få av vaksinen. Holdt begge hjemme etter mmr på 15 mnd kontrollen.
Mom2Two Skrevet 20. mai 2009 #4 Skrevet 20. mai 2009 Mine hadde ikke begynt i barnehage da, men hadde de det, ville jeg holdt barnet hjemme resten av dagen for sikkerhets skyld. Greit å følge med i forhold til reaksjoner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå