Gjest Skrevet 20. mai 2009 #1 Skrevet 20. mai 2009 har laget en marengsbunn, så har masse eggeplommer stående:p Forslag til noe å lage? Svigermor er bursdag i dag, så det kan godt være noe kake el:)
AdrenaLine Skrevet 20. mai 2009 #2 Skrevet 20. mai 2009 Eggedosis, omelett, pannekaker, eggerøre? Bør vel gå uten hvite...
Dobbelt prinsessemamma Skrevet 20. mai 2009 #4 Skrevet 20. mai 2009 Vaffler, pannekake. Gullkake er faktisk ganske godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå