Katsi Skrevet 20. mai 2009 #1 Skrevet 20. mai 2009 Vesla her er 6 mnd om en uke og vi begynte med grøt for en uke siden. Har slitt med trøske/sopp og blødende brystvorter i 3 uker nå og begynner å bli lei alt styret. Så idag fikk hun grøt til frokost også... Tenker at jeg vil kjøre på med fast føde så slipper vi flaskestyr. Hun kan få de slantene mm som er igjen og heller få grøt/middag... Hun er plutselig ikke så glad i flaska og jeg har ikke så mye melk lenger. Men det går kanskje for fort??
Gullblomst Skrevet 20. mai 2009 #2 Skrevet 20. mai 2009 Nå har ikke jeg all verdens erfaring da, men dersom din ligner på min lillegutt vil planen din gå helt greit. Jeg begynte med grøt 1 uker før lillegutt ble 6 mnd, og i løpet av 1 og 1/2 uke var han oppe i 2 posjoner grøt hver dag. (morgen og kveld). Fra å være en puppeelsker (han spiste hver 2.time stort sett døgnet rundt) er han nå totalt uinteressert i pupp på dagtid. Jeg "tvinger"/tilbyr han pupp og han spiser litt, men det hadde ikke vært noe problem å kutte helt, og vi er bare på 3.uke med fast føde. Han vil fortsatt ha om natta da, så der ville det nok blitt et savn for lillegutt om den forsvant, men det har vel mer med vane å gjøre enn behov.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå