nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 20. mai 2009 #1 Skrevet 20. mai 2009 er 37+3 i dag... Hvor lang tid kan jeg gå før det skjer noe...?
*Lissi* Skrevet 20. mai 2009 #2 Skrevet 20. mai 2009 Kan vel gå 2 uker over, er ikke godt å si:-) Får virkelig håpe du slipper det da!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 20. mai 2009 #3 Skrevet 20. mai 2009 Tror ikke det er noen indikasjon på når fødsel starter, nr. 2 her festet seg aldri, men han kom ut fordet:-))
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 20. mai 2009 Det er liksom det jeg har hørt også, at 2 gangs gjerne ikke fester seg, evt fester seg rett før... Er så dritt lei, vil bare ha ut babyen nå... ;o)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 20. mai 2009 #5 Skrevet 20. mai 2009 Begynne å presse da;-DD Forstår frustrasjonen, men det er ingen babyer som blir igjen inni der i hvertfall:-) Så ut kommer den. Lykke til, sex satte i gang fødsel nr. 2 her, velger jeg å tro da...
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 20. mai 2009 #6 Skrevet 20. mai 2009 hodet til nr 2 her festet seg i uke 34 tror eg, hun kom 5 dager over termin!
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 20. mai 2009 Der forsvant håpet... ;o) Kanskje jeg rekker eksamen da... Eller kanskje jeg skal tvinge gubben hjem fra jobb nå... Hva skal jeg velge...? ;o)
Gjest Skrevet 20. mai 2009 #8 Skrevet 20. mai 2009 Hos meg festet hodet seg i uke 36 med begge, men jeg gikk likevel 10 og 11 dager over...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå