Gå til innhold

Hurra her kommer jeg :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Da lyste det "gravid" på testen i dag, så nå kommer jeg inn hit til dere. Er så utolig glad og litt i sjokk over at den satt på første forsøk, mens vi holdt på i ett år sist...

 

Gleder meg til å bli mer kjent med dere!

 

Klems

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, velkommen hit å gratulerer=)

Skrevet

Gratulere med lite knøtt i magen din!! :)

Skrevet

Hei igjen, og tusen takk for det. Så gøy å se at vi var så mange som ble gravid nesten samtidig :) Gratulerer til alle dere andre nygravide også!

Skrevet

Her kommer jeg også :)! Testet positivt i dag tidlig, og er kjempeglad!! Ser du også venter nr 2? Jeg har ei jente født i 07, og det føles ganske annerledes å være gravid nå synes jeg - allerede. Gleder meg nesten enda mer, og det er så utrolig koselig å tenke på at vi skal gi henne et søsken. Får vi håpe, hvis alt går bra. Kryss kryss.

Skrevet

Gratulerer så masse, Olina!

Ja, er ikke det en flott tanke at de skal få søsken! Er kjempeglad på sønnen min sine vegne at det ikke blir så alt for mange år mellom dem (ca 3 år). Gleder meg veldig til å fortelle det til Martin etter hvert. Blir spennende å se om han skjønner det eller ikke. Han har vært veldig opptatt av bebier og dukker og amming og gråting og alt som er i det siste. Fortalte tom at han hadde mange bebier og pupper i magen sin :)

 

Lykke til videre, dette er spennende og flott!

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...