Anonym bruker Skrevet 20. mai 2009 #1 Skrevet 20. mai 2009 Hvis de virkelig hadde hatt så få innringere som de står og gnåler om hver eneste dag, hadde ikke Tv2 lagt ned programmet for lenge siden da...??!!!
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2009 #2 Skrevet 20. mai 2009 Dette har jeg også tenkt på. De sier det jo hver dag hvor få som ringer inn og deltar! Jeg tror de sier det bare for at seerne skal tro de da har store sjanser for å vinne og ringe inn. Om det virkelig var tilfelle så tror jeg som du - at de ikke kunne gitt bort så store pengebeløp og måttet legge ned for lenge siden..
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2009 #3 Skrevet 20. mai 2009 Det tror jeg også! Er sikkert MANGE som ringer inn. Og jeg tror de beløpene man gir bort,kommer fra de som ringer inn. I dag var det en garanti sum på 77 tusen kr,og da tipper jeg at det var så mange som ringte inn i går,at de tjente flsk på det og kunne gi bort så mye i dag. hahaha:) Jeg ser alltid på god morgen norge,så gløtter litt på frokost quiz også.Like irritert hver gang de står og maser om at ingen ringer!
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2009 #4 Skrevet 20. mai 2009 Men vi lar oss ikke lure... Gjør vi vel?! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå