Gå til innhold

Hva synes dere om "skalla" menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har aldri likt det noe særlig ( greit nok når de er "gammle"). Men nå holder mannen min ( som er bare 30) på å miste håret. Huff, han som har (hadde) så sinnsykt fin sort manke.. Kjenner jeg blir litt lei meg, men det forandrer jo ingenting i forhold til hva jeg føler for ham...

Så er jeg redd for hva hva han tenker om det selv også, om han har store komplekser osv.. Vil ikke spørre ham heller, er så redd for å såre ham..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må si at jeg ikke ser det. Nå er nok jeg noen år eldre enn deg, men helt ærlig så legger jeg sjelden merke til håret på menn. Enda jeg er frisør:)

Han har det nok verre enn deg.

Dessuten synes jeg det blir tøffere når de klipper det helt kort og ikke forsøker seg på en dårlig "sånn hadde jeg håret før det ble tynnere type sveis"

Skrevet

Er ikke så veldig vakkert om de kompanserer for det med hentesveis eller ellers har lengde på håret med en stor måne oppi det liksom. Derimot syns jeg det kan være fint på mange om de klipper det de har igjen av hår millimeterkort (maskin), da gjør det liskom ikke noe om det mangler litt hår andre steder. Ikke alle som kler dette da, men mange.

Skrevet

Spørs veldig på hodeform og om mannen kler det...

Synes at dersom de begynner å bli veldig tynne på toppen kan det være det peneste å fjerne alt. Eller levne noen millimeter :-)

Min mann begynner også å få litt lite på toppen. Men synes han er like kjekk likevel!

Skrevet

Min samboer har hatt lite hår siden jeg møtte han i begynnelsen av 20 årene. (da var han i slutten av 20 årene). Men han har som alle skriver over her militærkort hår, og det plager meg ikke i det hele tatt.

Jeg har sett bilder av han i tenårene, og da hadde han laaangt tykt hår..

men jeg har bare kjent han med lite hår, og kan jo ikke savne noe jeg ikke har opplevd selv.

Skrevet

He he he, takk for titten Den heldige eier:-)

Jeg synes det er både sexy og flott med menn som klipper det helt kort når det begynner å bli tynnere.

Selv kunne jeg ikke brydd meg mindre om de har hår eller ei;-)

Skrevet

En 30-åring med måne er vel ikke det jeg ville snudd meg etter på gata, det skal jeg innrømme. Men dersom han shaver alt vekk, eller barberer det håret som er igjen ganske kort, så kan det være ganske sexy, syns nå jeg...

Min mann er i slutten av 20-årene, og får bare større og større viker for hvert år, så her blir det nok barbering om ikke så lenge! Han syns jo ikke selv at det er veldig pent med store viker eller antydning til måne heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...