Gjest Sekretøsa Skrevet 20. mai 2009 #1 Skrevet 20. mai 2009 Vært på foreldresamtale i bhg idag, og endelig møtte jeg forståelse for min frustrasjon for datteren min på snart 5. Hun har hele tiden vært meget aktiv, aldri hatt ro i ræva, og er veldig veldig bestemt. Ting skal være på hennes måte, ellers kan det være det samme. Jeg har i alle år hun har vært i bhg fått høre at det er heeelt normalt, og at alle er sånn, og at det kommer til å gå over... men idag sa bhg-personalet at dersom jeg ønsker så vil de gjerne koble inn ppt til høsten om det ikke har gitt seg til da. Hun begynner jo på skolen neste høst.... Jeg er absolutt ikke fra meg av bekymring altså, men dersom det er noe så er det greit å ta tak i det nå ENDELIG har noen hørt på frustrasjonen min )
Vinden blåser Skrevet 20. mai 2009 #2 Skrevet 20. mai 2009 og hva mener de ppt skal kunne gjøre med saken?
Gjest Sekretøsa Skrevet 20. mai 2009 #3 Skrevet 20. mai 2009 De kan komme inn i bildet og se om de kan gjøre noe med saken før hun begynner på skolen Tror det kalles utredning....
La Perla Skrevet 20. mai 2009 #4 Skrevet 20. mai 2009 Men mener du at hun er "verre" enn normalen da? Mange 4-5-åringer er jo sånn?
Gjest Sekretøsa Skrevet 20. mai 2009 #5 Skrevet 20. mai 2009 Ja, hun er desverre det. Barnehagen har avfeid det tidligere, men nå begynner de å se det de også. Det har også kommet til et punkt hvor oppførselen hennes ikke bare er sånn hjemme, men også i barnehagen.. Hun har vært sånn bestanding hun
La Perla Skrevet 20. mai 2009 #6 Skrevet 20. mai 2009 Åja, da er det sikkert fint å få litt proff bistand. Lykke til =)
Gjest Sekretøsa Skrevet 20. mai 2009 #7 Skrevet 20. mai 2009 Ja, det er det Har prøvd både bupa, barnevernet og familievernkontoret uten hell, for andre ting, men da kan det jo hende det blir tatt i samme slengen Takk takk!
mai mammaen til to Skrevet 20. mai 2009 #8 Skrevet 20. mai 2009 så bra.. alltid greit å få dem utredet. Så kan dem få hjelp tidlig om dem trenger det.. Lykke til
Gjest Sekretøsa Skrevet 20. mai 2009 #9 Skrevet 20. mai 2009 ja ikke sant Det handler jo ikke om at jeg på død og liv må ha en diagnose på ungen, men dersom det er noe kan jeg tidlig få hjelp å veiledning om hvordan vi skal takle det på best mulig måte Kjente det letta en stor bør fra skuldrene mine idag )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå