Gå til innhold

Tips til gode vår/sommer-poser for å ha i vogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på ferie i sommer med da 5 mnd. gammel baby. Skal ikke ta me Simo kombi-vogna pga. dårlig plass i bilen, så tar da med en sportsvogn som er veldig stødig, og som kan legges helt ned. Har brukt skinnpose i vogna til snuppa, men dette tror jeg blir for varmt i sommer, noen tips til en god sommer/vår-pose, eventuelt en året rundt-pose som også kan brukes påfølgende vinter igjen? Hvis det er en året rundt-pose syns jeg det er greit å bruke mer penger på den enn hvis den bare kan brukes når det er sommer og vår. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg elsker posene fra ka-ping!, de selges gjennom smilegris.no og rett fra henne selv. Har dem både i sportsvogn, trille og bagvogn vi :)

Skrevet

Og så har du også fleeceposer da, fra koseposen.com :)

Skrevet

Takk for svar, vrt du om dette er rene vår/sommer poser? :)

Skrevet

Står at ka-ping-posen er flott til vintersbruk, vil dette si at den kanskje passer BÅDE på vinter og andre årstider, alt etter hva baby har på seg inni posen? Noen med erfaringer?

Skrevet

Hun kan sy de med tynnere eller tykkere dyner inni, så kan lett tilpasses. I tillegg varierer jeg med om jeg har på både dyna og flappene, på en måte.. Det letter jo veldig :)

Skrevet

Du kan få de tykke også, men de fleste er rene sommer/vårposer

Skrevet

jeg er veldig fornøyd med buggy snuggle! de kan du enten kjøpe, eller lage selv. er (visstnok) ganske enkle å lage. sikkert noen som har oppskrift her inne. skal du kjøpe ny må du regne med mellom 5-800 kr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...