Anonym bruker Skrevet 20. mai 2009 #1 Skrevet 20. mai 2009 Ettersom jeg er gravid.. så har det vokst frem mye uønsket hår... lange mørke hår under haka og på hals...armene... å ikke minst..jeg syns porene på brystkassen er åpnet seg.. betyr det at jeg vil få "brysthår" også ? HJEELP.. d er det verste som kunne ha skjedd me kroppen min. Jeg sliter fra før av med litt for mye hår på armene.. nå blir det enda mer. Er det noe jeg kan gjøre/ta, fkes noe hormondempene ? eleer er det noe jeg må leve med jeg er jo bare 23 år også da. buhu
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2009 #3 Skrevet 20. mai 2009 Hei! Jeg også fikk uønsket hårvekster på kroppen da jeg var gravid. Dette var forferdlig og ekkelt, men nå en stund etter fødselen har alt det uønskede håret forsvunnet. Jeg vet ikke om noe som kan hjelpe mot dette i graviditeten, men kanskje de har noen råd på slike sunnkost butikker? Det har de somregel..
Gjest Skrevet 20. mai 2009 #4 Skrevet 20. mai 2009 Voks. Oppsøk en proff salong og få tips og råd. Hårene vokser ut senere og lysere/tynnere etter voksing.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå