Gå til innhold

Endelig innsett at jeg bare må vente!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøvde alle triksene i boka igår men jeg har fortsatt mage og den gjør ingen tegn på å forsvinne annet enn uggen mage og mensvondter. Pluss et berkende bekken.... Så idag idlig innså jeg endelig at jeg rett og slett bare må vente, prøve å ikke tenke på det hele tida og ta det med ro og sove så mye jeg klarer... Har 3 dager til termin, og avtale med jm om at hun ringer sjukehuset for å avatle en samtale på mandag. Det er jo ikke lenge til - holder jeg ut til mandag tar jeg det derfra!!

Det var egentlig ganske deilig å slippe ned skuldrene - har vært så utålmodig de siste ukene.....

:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

greier samboeren din å gå i dag? hehehehehehe beklager men jeg syntes det var så morsomt med den lista di i går ;-)

Skrevet

Hehehe han sov iallefall godt inatt ;)

Skrevet

Er det den "rompa opp på puta og bli liggende i 5 min før dere rører dere"-metoden? Hehe den ja....

Skrevet

Hehe... Jeg har ikke før i dag vært klar over at det gikk an å ha sex på feil måte... ;o) Men, men, man lærer så lenge man lever.

Skrevet

Så bra at du kan sleppe skuldrane litt ned og prøve å slappe av ;)

Eg må berre seie at eg ikkje har mykje trua på alle desse kjerringråda...babyen kjem når den er klar uansett kva vi skulle finne på trur no eg ;) Ein skal f.eks. ha veldig mykje sex før det blir så masse produksjon av det stoffet som skal sette i gang ein fødsel! Hadde alle desse kjerringråda fungert, så er det jo ingen damer som hadde gått over tida, og ingen hadde trengt igangsetting! At det klaffer for nokon trur eg er ganske så tilfeldig desverre.

Skrevet

Jeg og bare venter.. hehe.. ikke skjedd noe her enda heller... Snart 2.dagen etter termin nå=/ Kjedelig.. men men..

Tror også babyen kommer når den er klar for det;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...