Kæmma og trultene Skrevet 20. mai 2009 #1 Skrevet 20. mai 2009 Prøvde alle triksene i boka igår men jeg har fortsatt mage og den gjør ingen tegn på å forsvinne annet enn uggen mage og mensvondter. Pluss et berkende bekken.... Så idag idlig innså jeg endelig at jeg rett og slett bare må vente, prøve å ikke tenke på det hele tida og ta det med ro og sove så mye jeg klarer... Har 3 dager til termin, og avtale med jm om at hun ringer sjukehuset for å avatle en samtale på mandag. Det er jo ikke lenge til - holder jeg ut til mandag tar jeg det derfra!! Det var egentlig ganske deilig å slippe ned skuldrene - har vært så utålmodig de siste ukene.....
ღminmaibabyღ Skrevet 20. mai 2009 #2 Skrevet 20. mai 2009 greier samboeren din å gå i dag? hehehehehehe beklager men jeg syntes det var så morsomt med den lista di i går ;-)
Kæmma og trultene Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. mai 2009 Hehehe han sov iallefall godt inatt
Juni prinsesse Skrevet 20. mai 2009 #4 Skrevet 20. mai 2009 Men er du sikker på at du gjorde det rett?? ;o) Har akkurat innsett at det finnes en oppskrift på hvordan sex kan sette i gang fødsel... http://www.ammetaka.no/fodsel/setteigangfodsel.php
Kæmma og trultene Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 20. mai 2009 Er det den "rompa opp på puta og bli liggende i 5 min før dere rører dere"-metoden? Hehe den ja....
Juni prinsesse Skrevet 20. mai 2009 #6 Skrevet 20. mai 2009 Hehe... Jeg har ikke før i dag vært klar over at det gikk an å ha sex på feil måte... ;o) Men, men, man lærer så lenge man lever.
ei lita tulle født 31.01.11 Skrevet 20. mai 2009 #7 Skrevet 20. mai 2009 Så bra at du kan sleppe skuldrane litt ned og prøve å slappe av Eg må berre seie at eg ikkje har mykje trua på alle desse kjerringråda...babyen kjem når den er klar uansett kva vi skulle finne på trur no eg Ein skal f.eks. ha veldig mykje sex før det blir så masse produksjon av det stoffet som skal sette i gang ein fødsel! Hadde alle desse kjerringråda fungert, så er det jo ingen damer som hadde gått over tida, og ingen hadde trengt igangsetting! At det klaffer for nokon trur eg er ganske så tilfeldig desverre.
Vero85 Skrevet 20. mai 2009 #8 Skrevet 20. mai 2009 Jeg og bare venter.. hehe.. ikke skjedd noe her enda heller... Snart 2.dagen etter termin nå=/ Kjedelig.. men men.. Tror også babyen kommer når den er klar for det;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå