Gå til innhold

HVEM AV OSS HAR ULTRALYD I DAG 20ende MAI ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker at det var flere av oss som skulle, artig å se hvordan det går :) Jeg har ikke før kl 13, men kan si at jeg var så spent at jeg ikke sov godt i natt hehe !!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal på UL på fredag!! Og vi er såååå spent:o)

Skrevet

vi hadde i går, 19.mai:) var kjempekoselig! å ganske sjukt!:P

Skrevet

Hei.. Nå har du også vært på ultralyd:) Jeg har også vært i dag. Var fortsatt en gutt inni her.. Terminen ble akk den samme. Alt så bra ut. Så ut som han var litt sjenert når han tok over på 4D holdt handa over ansiktet hele tida.. Nå kan jeg nok sove goodt i natt igjen.:) Gleder meg til å høre hvordan det gikk med deg. Om ikke jeg tar feil tror jeg uglemamma også hadde UL i dag.

Skrevet

Ja da har jeg jammen vært på ultralyd, og jeg ska ha jente nr 2 !

Liten, men heeelt frisk, og alt så bra ut, termin 19 oktober som forventet !

Skrevet

GRATULERER så mye med jenta! Er så deilig å komme hjem etter Ul når alt ser så bra ut! Kos dere masse nå, nå kan dere vel endelig slappe litt av tenker jeg =)

Skrevet

Pip :D

Jeg var på ultralyd i dag,stemmer det :) Forrige satte termin var 23 oktober, jordmor mente nå ca 20. oktober, så inni der et sted blir det ihvertfall... Og alt stod brillebra til! Veldig godt å vite!

I ulen uke 14 fikk vi vite at det mest sannsynlig var en jente,- så det har vi selvsagt aimet mot.... Men gjett! Vi skal få gutt! Snakk om sjokk! Vi har diskutert jentenavn opp i mente... Snakket om alle de fine klærne vi får brukt igjen etc... Og så blir det gutt :D

Kjempegøy, og begge deler er like velkommen selvsagt,men skal bli veldig rart å omstille hodet til en guttefeeling istedenfor jente ;P

Dagens oppvekker ;P

Da blir det kanskje en Balder da ;P

Skrevet

hadde UL vi også og får en jente:)

Termin 17.oktober caaa

Skrevet

vi var på ul på mandag :) og vi får en lillebror! har en gutt fra før :)

termin ble 23. oktober. en dag før "menstermin" min!

Skrevet

Jeg hadde også UL den 20. Her kommer prinsesse nr2 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...