Piipii Skrevet 20. mai 2009 #1 Skrevet 20. mai 2009 men hvordan gjør jeg det. Noen som har en oppskrift? Blir veldig glad hvis noen har det, har lett meg ihjel på netten, men uten hell:(
tjommis Skrevet 20. mai 2009 #2 Skrevet 20. mai 2009 Hvis du googler snøggelbøggel får du opp mange bilder og oppskrifter:-) Lykke til!
Piipii Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. mai 2009 Ok, takk:) Skjønner at kjært barn har mange navn, hehe. Da skal jeg teste det:) Takk skal du ha
storbil Skrevet 20. mai 2009 #4 Skrevet 20. mai 2009 Jeg kjøpte to fleece tepper som jeg la dobbelt på lengden. Så la jeg de oppå hverandre og sydde de sammen. Så brettet jeg de til slik at de passet som en pose og sydde glidelås i ene siden og bare sydde igjen den andre siden. Kjempe lett. Sydde to på en kveld. Har brukt de kjempe mye. Veldig passe pose som passer i bilstolen og i vognen. Den er ganske varm og god.4 lag fleece. Jeg sydde også 5 pkt hull til seler.
Piipii Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 20. mai 2009 Takk takk:) Dette hørtes virkelig ut som noe jeg burde klare. Får hive meg rundt i helgen og prøve dette. De er jo så ufattelig fine:)
Mamma's trolljenter Skrevet 20. mai 2009 #6 Skrevet 20. mai 2009 Hei! Slenger meg litt på her og spørr om noen vet hvor man får tak i stor nok glidelås til dette, metervis?
Piipii Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 20. mai 2009 Har du sjekket på Hansen & Dysvik ( er det ikke sånn det skrives tor) Ellers så har funnet ut at det går enten ann å bare sy en på den ene siden eller at man syr en på hver side
WildPrincess Skrevet 20. mai 2009 #9 Skrevet 20. mai 2009 Er ikke noe god til å forklare... men prøver meg på å forklare posen jeg sydde. Brukte ulike blogger som inspirrasjon. Masse fine tips der ute Jeg tok mål av vogna og sydde en pose som så ca slik ut: _______ | | __| |__ | | | | | | | | | | | | |____|_____| På toppen har jeg en "lomme" på baksiden til å tre over kanten på vogna så posen holder seg på plass. I midten har jeg en glidlås. Bunnen er åpen men det underste laget er litt lengere slik at jeg kan brette det opp og lukke igjen. Dette er gjort for å få posen litt mer luftig om sommeren når det er varmt. I dette laget har jeg også sydd inn en borrelås, på den måten så kan jeg legge inn en ekstra foring om det er nødvendig. Når jeg velger å lukke igjen så fester jeg dette laget med knapper. Den ene siden av posen er sydd i fleece og den andre i kordfløy stoff. Tanken er at jeg skal kunne vrenge den og bruke den med kordfløy siden inn når det blir varmere.
WildPrincess Skrevet 20. mai 2009 #10 Skrevet 20. mai 2009 he he alle de tomme spacene ble jo fjerna så den der så jo litt rar ut Prøver på en annen måte jeg... vet ikke om dette blir så bra heller... men verdt et forsøk ******************************* **********| |*********** **********| |*********** **********| |*********** **| | |** **| | |** **| | |** **| | |** **| | |** **|_________|_________|** *******************************
Piipii Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #12 Skrevet 20. mai 2009 hehe, skjønte det ganske greit ved å lese det jeg:) takk skal du ha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå