Gå til innhold

hjelp, det klør!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter helgen da kjæresten min og jeg badet i ute boblebadet, har jeg klødd skikkelig i underlivet, (hadde sex etter badingen) han har også hatt problemer... Hva kan det være..??? Gidder ikke sjekke meg m det første om d går over av seg selv.... Noen som har opplevd lignende el vet hva d kan være??? :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan muligens skyldes feil sammensetning av kjemikalier i boblebadet deres? Er det lenge siden dere har renset det, og passer dere på å ha oppi riktig mengde klor før dere hopper uti?

Skrevet

var nytt vann, lik dosering oppi der som sist.. Da skjedde ikke noe sånnt noe... Det har stått en stund da før vi brukte det.. men er jo klor i så burde holde bakteriene vekke for det om...??

HI

Skrevet

Jeg har ikke så god peiling på dette, men vi har hvertfall også boblebad, og vi byttet vann nå nylig. Da gikk vi gjennom en hel smørbrødliste med testing av vannkvalitet og ha oppi forskjellige kjemikalier. Det stod på bruksanvisningen at hvis man hadde oppi for lite eller for mye av den ene eller andre sorten så kunne det resultere i kløe på huden. Husker ikke hva annet vi hadde oppi, men det var ikke bare klor hvertfall. Dere burde spørre på butikken om de har en slik bruksanvisning og hvilke kjemikalier dere skal kjøpe, og så følge den til punkt og prikke.

Men hvis det bare er på kjønnsorganene dere klør så er det kanskje mannen som har vært på vift....? ;)

Gjest Mylian blir trebarnsmor..
Skrevet

Hørs ut som du har sopp og at det ikke er boblebadet.

Skrevet

Kanskje du har fått sopp i underlivet? Når jeg har sopp (hadde det endel da jeg var gravid) så klødde det og svei noe sinnsykt, hadde ikke så mye utflod.

Skrevet

takk for svar :-)

Han har ikke vært på vift.. hehe..

Men for kanskje to mnd siden var jeg det.. (ikke noe jeg har for vane... typen vet om d også..) men hadde aldri samleie da.. var litt for full, men kom til fornuften.. i Ettertid har jeg fått vite at han har hatt en kjønnssykdom.. Men merkelig å bli smittet om man ikke har rørt tissen hans. og at både meg og typen klør etter helga nå... Da burde jeg i såfalll ha klødd for lengesiden da...

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...