Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 20. mai 2009 #1 Skrevet 20. mai 2009 Jeg har verdens nydeligste lille snuppe, hun er en drøm å legge om kvelden (legge ned i senga og ho sovner når kl er ca 19.00, ingen problem!).. og hun har stort sett sovet til 07.00-07.30 siden hun var 6 mndr ca. MEN nå har hun plutselig funnet ut at det er morgen klokken 05.00-05.30.. grøss!! Helsesøster sier jeg må snu henne, men tips kan hun ikke komme med nei, for det burde jeg jo kunne som har en fra før av. Men førstemann sov natta rundt fra hun var 1 mnd gammel og har alltid sovet til iallefall kl.07.00-07.30, så her har jeg ikke mye erfaring altså! Minsta får en flaske når hun våkner, og så legger jeg henne igjen. Men ikke kul om hun sovner! Hun herjer rundt, reiser seg i senga og kjefter / hyyyyyler osv.. Ligger hun i vår seng, klatrer hun over alt, drar i hår, plukker på øredobber, neser osv.. Ingenting funker! Å legge henne ned utallige ganger har så langt ikke virket, og å legge leker i senga distraherer henne kanskje i ti minutter, før hun begynner å kaste de utav og reiser seg for å hyyyyle så vi skal ta de opp igjen.. Hjeeeeelp!!! Jeg blir helt utslitt av dette her...!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå