Not me, not now, maybe later.. Skrevet 20. mai 2009 #1 Skrevet 20. mai 2009 Jeg er i uke 27. nå og den siste uka føler jeg at magen har skutt ut. Merker det godt når jeg skal ta på meg bukser, flere og flere blir for trange slik at de er ubehagelig å ha på når jeg knapper igjen knappen. Så i dag morges før jeg dro på jobb tok jeg en strikk (sånn som vi bruker på dressene/regnbuksene til de små), klippet den i passe størrelse og sydde på en knapp på ene siden. Denne knappet jeg i knappehullet på buksa jeg hadde på meg, og knappen på buksa i et av hullene på strikken. På den måten fikk magen litt bedre plass og jeg kan bruke denne buksa (og flere andre) i alle fall i en liten periode til. =)
Artica Skrevet 20. mai 2009 #2 Skrevet 20. mai 2009 Kjekt med slike løsninger. Selv har jeg brukt hårstrikk, og har fungert til sitt bruk det. Denne gangen er jo moten på min side, slik at livet på buksen er under magen. Erg kan jeg bruke flere av mine bukser enda:)
*toppris* Skrevet 20. mai 2009 #3 Skrevet 20. mai 2009 hehe, vet hvordan det er ja, har to bukser jeg kan bruke, ellers bruker jeg strikk, fester i knappehullet og over knappen, går helt fint det:) er 25 uker på vei idag:) har blitt betraktelig bredere over hoftene, skikkelig sklidd ut;)
Johan Skrevet 20. mai 2009 #4 Skrevet 20. mai 2009 Betyr det at dere fremdeles bruker vanlige bukser??? Imponerende, det har ikke jeg gjort på VELDIG lenge (er nå 25+4)... Jeg bærer visst barna litt langt nede har jeg fått høre, så det har sikkert litt sammenheng. I tillegg til at "alle" kommenterer hvor stor jeg har blitt...
Not me, not now, maybe later.. Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 20. mai 2009 Ja, jeg bruker mine vanlige bukser. Har gått greit med så og si alle fram til nå, men nå begynte det å bli litt ubehagelig med knappen lukket på noen av de så jeg måtte ty til litt plass hjelp. =) Jeg får hele tiden høre hvor liten magen min er jeg da, så synes egentlig det er litt godt at magen endelig skyter fram. Først nå folk kan se på meg at jeg er gravid.
Idun<3tosmå<3 Skrevet 20. mai 2009 #6 Skrevet 20. mai 2009 Hm, litt misunnelig. Jeg måtte pakke vekk mine i uke 7. Men for min del så er det at hoftene utvider seg som gjør at jeg ikke kan bruke dem. Jeg har lite polstring om en kan kalle det det.. Er tynn, så buksene har nada å gå på i livet... Magen derimot kom ikke før lenge etterpå!
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 20. mai 2009 #7 Skrevet 20. mai 2009 Oi, såpass. Jeg kjøpte meg gravidbukser i uke 15 og har brukt de siden... Har magen langt nede og ungen ligger nesten nede i bekkenet kjennes det ut som. Prøvde noen sommerbukser + skjørt her om dagen, men måtte innse at jeg ikke får de på meg i år... Jeg som kjøpte meg masse nye klær i sommer/høst fordi jeg hadde gått ned nesten 10 kilo, nå er jeg + 9 kilo igjen, he he. Får tenke som så at det kanskje var bra jeg gikk ned de kiloene før jeg ble gravid, ellers hadde jeg kanskje veid ennå mere nå.
augustbaby:) Skrevet 20. mai 2009 #8 Skrevet 20. mai 2009 Jeg er i uke 28 og bruker fortsatt noen av mine egene bukser, men med hårstrikk som nevnt tidligere her oppe:) Har ikke spesielt liten mage, men med bukser som er korte i livet og strikk går det bra.. Har også vært heldig at jeg ikke har lagt på meg så mye utenom magen. Kjøpte min første mammabukse i helgen, er ikke tatt i bruk enda, men tror nok den blir tatt ut av skapet ganske snart:)
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 20. mai 2009 #9 Skrevet 20. mai 2009 Har aldri i løpet av mine 4 svangerskap hatt behov for å kjøpe mammaklær eller større bukser.. Er ikke akkurat tynn fra før så jeg har gode bukser å vokse i, og mage har jeg hatt på alle mine svangerskap, 2 av mine gutter ha ligget på 4 kg og en på over 5 kg..
gutta00,05&09 Skrevet 20. mai 2009 #10 Skrevet 20. mai 2009 jeg klarte ikke bruke dongribukse når kvalmen var som verst, det ble som et ekstra press på magen. så jeg har brukt joggebukse siden rundt ca uke10.. Ser ikke poeng med å kjøpe mammbukse igrunn. joggebukse er digg det:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå