Storebror & Lillesøster Skrevet 20. mai 2009 #1 Skrevet 20. mai 2009 kom masse slim/utflodaktig gørr da jeg gikk på do i dag,syntes det var mye til og være utflod,men var ikke blod i den,gult slim,ikke så seigt. Skal det liksom være en "skikkelig seig propp" eller? Den gikk ikke sist gang,så aner ikke hvordan den skal se ut. Sitter nå også med "rier" tror jeg,vonde tak i mage og rygg,hatt det siden i går ganske regelmessig,men da jeg la meg roet det seg etter en time kanskje våknet av og til av at jeg fikk noen vonde tak,begynte igjen nå når jeg våknet. Er DRITTLEI og håper ikke det er noen tullerier og at det ikke skjer noe mer snart,hadde håpet at det skulle gå litt fortere denne gangen,er allerde utslitt og lei og har en 2 åring som krever sitt,så hadde vært fint å slippe å langpines.
Ketisi Skrevet 20. mai 2009 #2 Skrevet 20. mai 2009 Min såg ut som snørr.... Ikke blod i den. Var ikke en propp, men snørrlignende slim som kom hver gang jeg var på do. Kom over flere dager, med masse en dag.
Gjest Skrevet 20. mai 2009 #3 Skrevet 20. mai 2009 Har født tre barn og sett slimproppen med to av de. Tør vel nesten å si det slik at om du er i tvil, så er det IKKE slimproppen ;-) Er bare ikke mulig å ta feil av den egentlig, er det sigeste, ekleste snørrklumpaktige jeg noen gang har sett, hehe... Hos meg var det også blodblandet. Kom i form av en "kork" med førstemann ca 6 uker før termin (fødte på termindagen), da snakker vi vinkorkstørrelse, bare tykkere, og med tredjemann kom den over 2-3 dager som sigt, supertykt, grønngult blodblandet slim *grøsse* noen dager før jeg fødte. Nå er det sikkert litt ulikt fra person til person, men jeg tviler litt på at det var slimproppen slik du beskriver det. Uansett, så er det slett ikke noe tegn på at fødselen er i gang alltid at denne går, gikk som nevnt hele 6 uker før jeg fødte med min første. Derimot høres jo rier meget lovende ut da! :-) Masse lykke til!
Lykke X 4 Skrevet 20. mai 2009 #4 Skrevet 20. mai 2009 Det kan ha vært slimproppen. Den kan variere i utseende og mengde. Du kan lese mer om den her: http://www.snartmamma.com/index.php/Diverse/Slimproppen.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå