KK24 Skrevet 20. mai 2009 #1 Skrevet 20. mai 2009 da jeg våknet, skulle jeg på do, og da jeg tørket meg, var det litt brunaktig blod på papiret, men har ikke kommet noen skikkelig blødning ennå, noen som vet hvorfor?hva det kan være, har to egg på frys, så får håpe de er bra uff... skikkelig lei meg. håper dere andre ikke får mensen, ønsker dere alle lykke til, dere har vært noen flotte støttespillere klemmer fra meg
Lykkelig med Maiken Skrevet 20. mai 2009 #2 Skrevet 20. mai 2009 Kan jo blø litt uten at det er skikkelig mensen så vist det ikke kommer mer enn det så er du nok gravid. Eg blødde blod med en gang åsså kom det en stoooor klump ut av meg.. Kunne se ut som om all den hormonen eg putta i meg hadde samla seg opp for retur... Fikk da mensen i går, men går bra i dag.. Spiser frokost og skal sykle 15 km til jobben i sol og 10 grader.. Krysser fingrene for deg
KK24 Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. mai 2009 hei, skikkelig trist at det ikke gikk bra med deg uff, skjønner hvordan du har det, har ikke kommet noe mer, og da jeg tørker meg, så er papiret helt hvitt, kan det bety positivt?
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 20. mai 2009 #4 Skrevet 20. mai 2009 Negativ test og brunaktig blod er selvfølgelig ikke positivt, men har du ikke mere blødninger før fredag, så synes jeg du skal ta en ny test da. Lykke til!
MammaHåpet Skrevet 20. mai 2009 #5 Skrevet 20. mai 2009 uff, ja sånt må man jo bli helt nervös av....men tror du bare skal slappe av, og se om det kommer mer. sikkert ikke lett å slappe av, men pröv å tenk, at det er ikke noe du kan styre, uansett, kroppen gjör det den skal gjöre. har du sterke menssmerter? jeg hadde ringt legen min, tror jeg. jeg har ikke fått mens ennå, men har litt menssmurring i dag...uff... ikke rart at legen advarte meg og sa at dette kunne bli töft psykisk....
KK24 Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 20. mai 2009 hei. hvar hos legen på morgenen i dag, han tok underlivs sjekk, livmoren var igjen, så han mente det var positivt, men at jeg også kan forbrede meg på at kroppen kan frastøte egget, har nå vanelig frisk blod som kommer, så har nok fått mens da gitt uff. har ikke mens smerter.tok også en hcg prøve, den får jeg svar på til mandag, men vet at dette gikk rett vest, føler meg tom i kroppen. ringte klinikken, skal sette inn de to fryseggene mine i begynnelsen av august, kunne ikke begynne før prg porsgrunn skal ha sommerferie fra juni, så det var veldig leit. men da får jeg bare slappe av og tenke positive tanker frem til etter sommeren, ønsker deg alt lykke til, håper det klaffer for deg en lykke klem fra meg
Lykkelig med Maiken Skrevet 20. mai 2009 #7 Skrevet 20. mai 2009 Hei katta 23.. Ja vi va ikke så heldig denna runden, men det e masse håp ennå.. Regne me det blir innsett av 2 av mine 6 egg på frys i august.. Å då skal du se får vi tvillinger.. Men no har vi mai, juni og juli og kose oss å nyte sommeren,.. hvem vet kanskje klaffer det med en spire også. Var dette ditt første forsøk? Dette var mitt første og det som er så spørrende er at alle prøvene våres feiler ingenting.. Mannen min hadde litt nedsatt sædkvalitet ved første prøven for over et år siden.. Men den var helt fin nå ved innsett. Ønsker deg masse lykke til, å horhåpentligvis møtes vi på 1. trimester snart:-)
KK24 Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #8 Skrevet 20. mai 2009 hei Senjajente. ja dette var vårt første forsøk. så gleder meg til at vi skal sette inn to i august, hvis begge klarer opptiningen da:) her er det også bare mannen som har litt dårlige svømmere, og alt bra med meg skal bare jobbe og kose meg i sommer, vi får holde følge med hverandre da vi begynner med andre runde. du får ha en kjempe fin sommer, så håper jeg vi går spennende tider i møte mange klemmer fra meg
MammaHåpet Skrevet 20. mai 2009 #9 Skrevet 20. mai 2009 ja da ser det ut som om jeg har kommet i samme båt jeg og.... ble både sjokkert og veldig lei meg da jeg gikk på do i dag og det hadde kommet litt blod. jeg bare grått og grått i en time. jeg ble så sjokkert, for hadde ikke noe orntlig mensverk, bare svak murring. var ikke forberedt. og nå kjenner jeg ingenting. ikke noe verk. vurderer å kjöpe en test bare for å få det overstått, svart på hvitt, ingen tvil, ingen flere spörsmål... hvis ikke det blir noe fart på denne mensen, så gjör jeg det i morn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå