Anonym bruker Skrevet 19. mai 2009 #1 Skrevet 19. mai 2009 Har nå tasta mye med en mann som virker så utrolig bra!! Det kribler skikkelig i magen! Vi har en så utrolig god tone, er helt ærlige på hva vi er ute etter begge to og det er så likt som man kan få det. Han er helt åpen for at jeg har barn fra før, begge vil ta det rolig, bli kjent først og så se, selv om begge flørter veldig. Vi har byttet tlf nr og sender noen meldinger daglig. Begge sier at vi gleder oss til å møte hverandre, selv om begge er åpne for at det kan gå begge veier. Og det er der jeg blir så irrtert på meg selv. Han har ikke den kroppen jeg kunne ønske han hadde. Min erfaring er jo at de "kjekke" gutta er drittsekker, men selvfølgelig ikke alle. Men ihvertfall de jeg har datet, inkl bf. Han er veldig søt, ser utrolig god og snill ut, men det er de ekstra kiloene som jeg vet kommer til å plage meg. Noen som kan komme med noen råd om hvordan jeg kan komme på andre tanker i forhold til dette? Vet jeg er overfladisk og blir skikkelig sint på meg selv!!
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2009 #2 Skrevet 19. mai 2009 Ja, det kan jeg forstå du er irritert over. Jobb med deg selv. For det der er trivielle saker.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2009 #3 Skrevet 19. mai 2009 Jeg fortjener den... Skjønner bare ikke hvorfor jeg har blitt sånn, er jo ikke perfekt selv.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2009 #4 Skrevet 19. mai 2009 Vent med å dømme deg selv til du har møtt ham. Hvis du virkelig liker ham så vil ikke de ekstra kiloene plage deg. Det er menneskelig å forhåndsdømme, men du får prøve å ikke henge deg opp i det.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2009 #5 Skrevet 19. mai 2009 Mannen min ser ikke ut. Men det var ikke utseende jeg ble glad i. Nå har han bare blitt penere og penere. Tenk på de som blir styggere og styggere, fordi de var så pene til å begynne med,da!
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2009 #6 Skrevet 19. mai 2009 Hehe, er jo sant det. Han er virkelig bare helt nydelig i ansiktet da. Ikke noe modell, men han har et godt ansikt. Er vel det å tørre å gå inn i et forhold som på en måte får meg til å finne andre feil. Jeg har bare gått etter det pene og slanke gutta før, og jeg har fått de....for en liten stund. Nå vil jeg ha noe trygt og godt som kan vare. Jeg er slank nå, men er ikke sikkert jeg er like heldig om jeg får fler barn. Rynkene blir mer og mer tydlige. Er så lenge siden jeg har hatt denne følelsen, får ikke sove engang etter at jeg har snakket med han. Han er ikke for mye og ikke for lite Håper bare det blir like bra når jeg møter han....
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2009 #7 Skrevet 19. mai 2009 Man kan jo alltids slanke seg ;o) Han mangler ei som kan lage sunn mat!
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2009 #8 Skrevet 19. mai 2009 Jeg møtte sambo på nett, og han hadde ikke det utseendet jeg vanligvis falt for. Jeg måtte gå noen runder med meg selv fordi utseendet hans "plaget" meg i begynnelsen. Heldigvis veide hans fantastiske personlighet opp for det jeg tidligere savnet av utseendet hans. Nå synes jeg han er verdens fineste, og er så utrolig glad for at jeg klarte å se lenger enn hans ytre :-) Gi det litt tid!
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2009 #9 Skrevet 19. mai 2009 Jeg tar meg selv i å finne feil selv jeg. Og det er pga jeg ikke tør å gi meg helt hen følelsesmessig, i frykt for å bli skuffet.. så jeg setter opp en liten skeptiskvegg i starten. Det forsvinner hos meg, når jeg er trygg på oss. Men det å dømme etter utseende når du beskriver den følelsen du har, og den kjemien dere i mellom, så blir det for dumt å kaste det vekk fordi han har noen kilo for mye. Du vil gi blaffen i det etterhvert, hvis du blir forelsket.. Så lurer jeg på en ting. Er du redd for hva andre tenker om du skulle bli sammen med en litt overvektig mann? isåfall: de gir blanke i, så lenge du er lykkelig:)
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2009 #10 Skrevet 19. mai 2009 Takk for svar alle sammen! Tar noen runder med meg selv nå. Det jeg tenker på når jeg møter kjærestene til venninne mine er jo ikke utseendet, men hvor heldig eller uheldig hun er som er sammen med akkurat han pga måten de har det sammen på. Jeg bryr meg ikke om andre synes han er pen eller ikke, men må komme meg over det overfladiske selv. Vil heller ha en lubben og god en enn en slank og slem.
Northernlights Skrevet 19. mai 2009 #11 Skrevet 19. mai 2009 Når du forelsker deg på nettet, faller du først og fremst for det indre. Du faller for sjelen, ikke for utseende. Vanskelig for andre som ikke har gjort det selv å forstå dette der. Men sånn er det det "henger sammen". Mannen min er ikke noe fruktfat heller (han kan minne litt om Shrek!) Hehe. Men jeg er ikke noe fruktfat heller, så det er helt i orden ;o) Men det var det indre jeg falt for. Og det "ser" jeg enda. Det folk ikke ser, så jeg før jeg møtte han. Det er flere ting som betyr noe enn noen ekstra kilo her og der, og en bamsemage.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2009 #12 Skrevet 19. mai 2009 Vet du hva, jeg skjønner hva du mener, for jeg har opplevd dette selv. Jeg har ALDRI brydd meg hvordan folk ser ut, men så greide jeg å forelske meg i verdens koseligste fyr. Det var bare det at han var overvektig, og det var noe med det som gjorde at det kom rare tanker i hodet mitt. Det strider så imot alt jeg tror på, ble egentlig mer dårlig av å tenke på hva jeg tenkte, enn det jeg i utgangspunktet hadde tenkt. Vi ble sammen, men det varte ikke så lenge. Er nok noe pga det fysiske, men det var andre ting også. Jeg ble overrasket over at jeg kunne ha sånne tanker, helt grusomt.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2009 #13 Skrevet 19. mai 2009 Ja, det er det jeg sliter med. Mine tanker.. Jeg har bekjente som velger sine venner utfra utseende, noe jeg synes er helt sykt. Mange av mine venner er overvektige, og det bryr meg ikke et sted. De er fantastiske personer! Det går på det om jeg kan bli fysisk tiltrukket av denne mannen. Men hvem vet, kanskje jeg kommer til å elske å sitte i en god armkrok istedet for en mager? Jeg må bare ta tiden til hjelp og håpe at det overfladiske i meg forvinner hvis det viser seg at denne mannen er så bra som han virker. Det er en stund til vi skal møtes enda, så jeg får litt tid til å bli kjent med han på an annen måte først. HI
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2009 #14 Skrevet 20. mai 2009 Finnes det folk som velger venner utifra utseende????
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2009 #15 Skrevet 20. mai 2009 Ja, utrolig nok. De vil ikke bli sett med mindre pene mennesker. Helt utrolig. Vil da også si at dette kun er bekjente av meg pga deres syn på andre mennsker.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2009 #16 Skrevet 20. mai 2009 Eh, ja... Har du ikke lagt merke til at babes ofte går i flokk? Og at overbleika og oversminka jenter ofte har en veldig stygg veninne? Jeg hadde en slik overbleika veninne som trodde jeg skulel være den stygge veninnen. Hun ble skikkelig forbanna når hun skjønte at guttenen ikke så det slik hun gjorde. Bleika hår = Pen, alle farger mørkere enn platina= stygt. Det var egentlig ganske morsomt når hun oppdaget at guttene hun gjorde de utroligste ting for å legge seg langflat etter, faktisk heller var mer interessert i meg som hadde litt verdighet. Jeg tror du HI er så vant til å være i den sosiale overklassen at du er redd for hva ekser og veninner vil tenke når de ser ham. Det er forståelig, for om du ferdes mest blandt fysisk atraktive mennesker, er de nok litt overflatiske. Håper du kommer over det og får deg en snill og god mann som tar vare på deg:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå